2010-06-28 kolejny chillout

Poniedziałek, 28 czerwca 2010 · dodano: 28.06.2010 | Komentarze 4

Ogólnie po Puławach, na Azoty, trochę po parku. Jak zwylke fajny chillout pod koniec dnia. Dziś pogoda była super, a pod wieczór zrobiło sie chłodniej. Niestety ale plaga komarów niezabytnio zachęca do nocnej jazdy. Aby dotrzeć do domu bez bąbla trzeba non stop pedałować.
Trochę się poparzyliśmy z kolegą za sprawą dużej ilości pokrzyw w lesie. Pojechaliśmy za kościołem na Leśnej i wyjechaliśmy na obwodnicę. Sporo jest ścieżek leśnych, także powoli powoli będą odkrywane na nowo.
Dziś kolejna porcja trochę juz oklepanych zdjęć zachdu słońca. Piszę że oklepana bo ciągle z tych samych miejsc. Prawdopodobnie jutro pojadę do Zbędowic wieczorową porą. Tam są trzy krzyże i widać całe miasto, doline wisly i trochę Kazika. Zresztą można zobaczyć zdjęcia na jednym z wpisów z maja.

Klimatyczne zdjęcie na miasto portowe Puławy © kamiloslaw1987

Most Mościckiego nocą © kamiloslaw1987

Klimatyczne zdjęcie mostu © kamiloslaw1987

Kolejne klimatyczne zdjęcie © kamiloslaw1987

Na wale pod mostem © kamiloslaw1987

Klimatyczne zdjęcie ale to nie ja... © kamiloslaw1987

cuoresportivo
| 07:00 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj Fajne fotki,brat... :)
Szykuj się w sobotę na Czarnolas.
| 21:07 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj kurde testowałem m.bikestats.pl i zamiast tu, to zrobiłem wpis w Twojej poprzedniej trasie
| 20:45 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Dzieki:) Jeśli niemasz z kim jeździć to zmus się sam do jazdy. Czasem właśnie taka wieczorowa jazda potrafi odprężyć czlowieka. Lubie patrzec na zachody słońca bo to taki moment pełen magii.
| 20:39 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Ogólnie to klimatyczny jesteś ;)
Kurcze, nie mam z kim ostatnio jeździć wieczorami, a samemu cholernie mi się nie chce. Paula coś się ostatnio krzywi na rower. Chyba objawy jakiejś nerwicy połamanych szprych i skrzywionego koła ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa znieo