• Sprzęt Kellys Stage 50 29er

Jazdy praca dom od 4 do 8 września

Piątek, 8 września 2017 · dodano: 15.09.2017 | Komentarze 0

Witajcie

Tak jak w opisie czyli jazdy do pracy i z powrotem do domu..

Aura jak wszyscy wiemy nie sprzyja jeżdżeniu pada, siąpi, mży i generalnie jest chłodno. Nie jest to nic dziwnego, w końcu mamy wrzesień, choć spoglądając wstecz na blogu możemy zaobserwować, że wrzesień był miesiącem ciepłym. Ba, nawet jeszcze we wrześniu występowały upały i przepiękna pogoda, która wcale nie zapowiadała końca lata...

Ale dość już o pogodzie...

Chciałbym poruszyć temat tego co rowerzysta powinien mieć na sobie, kiedy zaczyna przygodę na rowerze.
Oczywiście bazuje na tym co ja przeżyłem, gdyż już uwaga 8 lat!! jeżdżę więc co nieco mogę powiedzieć

Zaczynamy !

Zdjęcie poniżej przedstawia zestaw jaki ja mam na sezon letni( kiedy indziej opiszę na jesień/zimę) bez butów , które opiszę w następnych wpisach...

To co każdy powinien mieć w plecaku
To co każdy powinien mieć w plecaku © kamiloslaw1987

I teraz tak: oczywiście butów nie ma ale są najważniejsze rzeczy takie jak ubiór....który powinien być lekki i z materiałów sztucznych, ponieważ bawełna nasiąka i nie schnie tak szybko jak materiały poliestrowe. Na bank musisz się zaopatrzeć w spodenki z wkładką bo to jest po prostu wygoda.

Rękawiczki obowiązkowo! Jeśli nie chcesz mieć odcisków na palcach powinieneś je mieć.

Kask! Tak ja niegdyś jeździłem bez kasku! Niesłychane i nieodpowiedzialne  mojej strony, gdyż jbc to bez kozery ale kas ratuje życie!

Okulary nie tylko chronią przed słońcem ale i przed owadami .

Bidon, który zapewni Ci właściwe nawodnienie.

A teraz plecak...

Dwa plecaki na rower
Dwa plecaki na rower © kamiloslaw1987

Ja mam dwa jeden większy 4F do pracy a drugi Kellys do treningów.

I tak oto najważniejsze aby zabrać : telefon dokumenty klucze do domu...
ale to oczywiste...

Najważniejsze to Dętka zapasowa, łatki z klejem, łyżki do opon, zestaw kluczy, pompka, przejściówka na zawór samochodowy( jak masz zawór presta i trafisz na stacje benzynową).

Ja mam jeszcze oprócz tego:
pulsometr / smartwach
słuchwaki bluetooth - wtedy nie muszę wyjmować tel aby odebrać
kamerę sportowa plus akcesoria
powerbank -  żeby podładować telefon czy kamerke

I bardzo też przydatna rzecz jaką każdy powinien mieć i ja ją sobie też muszę kupić to pompka na naboje co2.
Dlaczego? Bo jak zdarzy co sie wymiana dętki to zajmie Ci dużo czasu nabicie koła do właściwego ciśnienia a tu wkładasz nabój, pompka do wentyla, odkręcasz i włala... napompowane koło bez żadnego wysiłku 10x szybciej.

To wszystko to oczywiście propozycja i to co ja wożę, myślę że wiele osób ma jeszcze jakieś batony czy żele energetyczne albo jakis zestaw pierwszej pomocy typu woda do oczyszczania ran, plastry czy bandaż co jest mądrym posuniecięm.

W dalszych wpisach podziele się uwagami co do mojego Kellysa, może coś o obuwiu rowerowych czy częściach/ akcesoriach/ubraniach z Aliexpress bo to ciekawy temat..