• Sprzęt Kellys Stage 50 29er

Deszczowa Niedziela

Niedziela, 3 września 2017 · dodano: 03.09.2017 | Komentarze 0

Witajcie

Bardzo chciałbym napisać o wspaniałej niedzieli pełnej słońca i ciepła, bo może w moim sercu panuje taka pogoda na zewnątrz mnie całkowite przeciwieństwo.
Nie dość, że pada i jest 13 stopni i mokro i wilgotno, to jeszcze do niedawna była bardzo ładna i ciepła pogoda. Mam nadzieję, że wrzesień nie będzie miesiącem jesiennym. Bardzo liczę na ciepłe dni a nawet na jakieś ciepłe dni października.
W poprzednich latach było tak ciepło w tych miesiącach tak jakby lato się przedłużyło.
Nie tracąc nadziei wyjechałem tuż po deszczu w przerwie między opadami. Dzisiejsza jazda odbyła się do lasów za zakładami azotowymi, teraz nazywają się Puławy ale mniejsza o to. Gdzieś dalej koło ambony, gdzie kiedyś z Anią i z moimi ziomkami przebywaliśmy tam często zatrzymałem się na kolejne testy.
Oto co wyszło

Testy kamerki
Testy kamerki © kamiloslaw1987

Nie mogę się doczekać aż zrobię pierwszy film z jazdy, bo spodobała mi się ta kamerka.

A co do roweru... Nadal jeździ spisuje się znakomicie, jazda na karbonie jest zauważalnie inna niż na aluminiowym modelu wg mnie jest lepsza amortyzacja. Jedyny minus tego Kellysa jest taki że ma strasznie twarde siodło i muszę je koniecznie wymienić bo nie mogę się do niego przyzwyczaić.

Co do drugiego roweru... w nadchodzącym tygodniu kupuje przewody i odnoszę rower do mechanika i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję, że to wina niewłaściwych przewodów i wszystko będzie już okej.