11-15.03 Atak zimy:/

Poniedziałek, 11 marca 2013 · dodano: 17.03.2013 | Komentarze 2

Jest strasznie co tu dużo gadać... Śnieg pada, temperatura spada. Było zimno na tygodniu a już w ogóle kulminacja nastąpiła w piątek, gdzie były zawieje i zadymy śnieżne. Nie chciało mi się wtedy po pracy jechać gdzieś pokręcić.. Pogoda okropna, choć u nas w lpu i tak było dobrze. Trzeba było zobaczyć co się działo w Lublinie..masakra jakaś. Połowa marca a tu takie opady i taka temperatura:/ Ja wiem, że w marcu jak w garncu ale już dawno nie było takiej pogody. Jak sobieo, popatrzyłem na bloga wstecz to poprzednie marce były ładniejsze i spokojniejsze. Rok temu już z Anią mieliśmy kilka wypraw...
Ja tam jednak pomimo pogody wierzę w to, że niebawem przyjdzie ocieplenie i poczujemy smak wiosny.
W momencie kiedy piszę ten post, czyli w niedzielę jest piękna pogoda. Bezchmurne niebo, prawie brak wiatru i temperatura lekko powyżej zera.
Zdjęć nie robiłem żadnych bo nie miałem weny:/ a i pogoda mnie zdołowała:/