Pierwszy raz na Giancie!!!

Poniedziałek, 4 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 1

Nareszcie zrobiło się na tyle sucho aby na spokojnie wyjść na rower. Wziąłem Gianta, bo chciałem zobaczyć jak się będzie jeździć na maszynie, która przeszła najwięcej zmian. Pogoda można powiedzieć, że dopisała ale wiał baaardzo silny wiatr. Z wiatrem było super ale pod wiatr tragedia.
Po raz pierwszy wpiąłem buty spd i było super. Nie chciałem brać nowych butów sidi, bo nie zmieściłbym tylu par skarpet. I pomyślałem sobie, że należałoby jednak kupić na następny sezon jesienno-zimowy ocieplaczy na buty. Trochę mi zmarzły stopy, bo jak wcześniej pisałem wiało i to bardzo.
Jechało się fantastycznie, zupełnie inaczej jest kiedy w ramie pracuje reba. Jest mniejszy skok ale jak na razie nie przeszkadza mi to. Jeszcze nie wjeżdżałem w teren, bo jest cale mnóstwo błota i w ogóle mokro a po czymś takim mi się nieprzyjemnie jeździ. Wystarczy, że jeszcze do niedawna na drogach była ciapleta.
Korba oczywiście jest sztywna, i całość pracuje jak należy.

Pojechałem przez całe miasto Puławy i na drugą stronę Wisły na Jaroszyn i Bronowice.