20.02

Środa, 20 lutego 2013 · dodano: 20.02.2013 | Komentarze 11

Wyszedłem po godzinie 17stej, bo wcześniej za dnia czasu nie było. Niby wiatru nie zaznałem, lecz padał śnieg. Ja tam nie wiem kiedy ta zima się skończy. Jechało się dobrze, jedynie ciężko było w Jaroszynie. Koleiny zamarznięte o tej porze dnia utrudniały jazdę. Pomimo tego, że miałem dobre oświetlenie to jednak naprawdę nie było łatwo.

Zima zimą a rower czeka...

Kellys na rok 2013 nie zmienił się tak naprawdę ale jak to się mówi diabeł tkwi w szczegółach:)

Dość dużo się zmieniło ale jednak tylko wprawne oko może dostrzec zmiany. Najważniejszą dla mnie zmianą jest sztyca i pedały. Sztyca ze względu na nietypowy rozmiar 30.4 mm jest jedyna w swoim rodzaju.
Pedały już nie są normalne, bo na maszynach. Nie znam firmy i nie znam osób, które by jeździły na nich ale postanowiłem spróbować. Reszta to już detale takie jak np kierownica czy sztyca w kolorze ION Titanium, czerwone akcenty, kaseta slx, czy łańcuch xt.

Jest jeszcze jedna zmiana jaka nastąpi. Oto nowe buty:

Sidi Eagle

Widziały gały co brały i jak po raz pierwszy je zobaczyłem byłem naprawdę zadowolony z zakupu. Są fantastycznie wykonane, podeszew jest sztywna, jest bardzo dobra wentylacja. Przymierzyłem i... okazały się idealne. Naprawdę jest przepaść między starymi od Shimano a Sidi. Jak ktoś się zastanawia...to niech sie lepiej nie zastanawia tylko bierze sidi i będzie Pan/Pani zadowolony!!

I tak to wygląda na ten sezon. Ja mam tylko nadzieję, że wiosna przyjdzie szybciej niż się nam wydaje:)

Dynio
| 15:20 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Jest czego zazdrościć :)
grigor86
| 19:58 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Bajerancki rower, a buty kosmiczne :-)
| 19:05 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Czekam na ten dzień, kiedy Dzulietka i Wściekły wreszcie pojadą gdzieś razem :))
cuoresportivo
| 18:13 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Zawsze jest właśnie tak,że szczegóły decydują o ogóle i w przypadku Kellysa tak właśnie stało się - całkiem udanie go budujesz,Młodszy Bracie znad Wisły... :)
k4r3l
| 18:07 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Kellys w nowej odsłonie to klasa sama w sobie!
gello1
| 09:14 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj końcówki pewnie są uszczelniane(tylko bez nosków) :D
kundello21
| 09:07 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Zacne sprzęciwo! :)
Pomyśl nad uszczelnionymi końcówkami pancerzy.
tlenek
| 00:35 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj a jakie buty shimano miałeś wcześniej? jeździłem tylko w m123 i jestem z nich bardzo zadowolony. ładny sprzęt
Gość | 22:17 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Sidi to rzeczywiście dobre buty, po zmianie z shimano też odczułem ogromną różnicę. Trochę szkoda, że białe, będą się brudzić w terenie ale na szosę idealne.
gello1
| 22:16 środa, 20 lutego 2013 | linkuj no pięknie to wszystko pasuje. Tylko wypatrywać wiosny.
p1t3r
| 22:14 środa, 20 lutego 2013 | linkuj buciki eleganckie, wiosna jest już tuż tuż :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bohat