01 i 02.02 dpd

Piątek, 1 lutego 2013 · dodano: 02.02.2013 | Komentarze 0

DPD oczywiście na meridzie, bo jakżeby nie inaczej;)
Coś się zaczyna dziać... chodzi mi o ruch w sklepie. Coraz więcej ludzi przychodzi i rozgląda się za rowerami. Dzieję się tak, bo śnieg powoli zaczyna puszczać a i mrozy zniknęły. Fajnie by było jakby ludzie zaczęli już przynosić rowery do serwisu a nie na raz w jednej chwili ludzie się budzą, że sezon zaczyna się. No ale cóż... jeszcze należy przeczekać ten luty.. miesiąc krótki ale myślę, że może się dłużyć. W marcu już będzie inaczej a mam nadzieję, bo zima jest ciężkim okresem.
Zaczyna mi brakować jazd na kellysie i z Anią. Nosi mnie strasznie, tym bardziej że w Kellysie są zmiany ale także i w Giancie. Niebawem dodam jakieś focisze jak rowery wyglądają.
Tymczasem aura jesienna trwa i jest chłodno i zimno a mi się łańcuch rozpadł w rękach:/ Już wyjaśniam: zrobiłem szejk w bidonie z łańcuchem od meridy i tak ze 2 razy. Potem wlałem środek zwany FOsol, który to podobno ma odrdzewiać. No i jak wyciągnąłem z bidonu łańcuch...rozpadł mi się na kawałeczki:/ i tak jestem na razie z jednym łańcuchem w meridzie. Może niebawem kupię jakis typu Shimano UG i zobaczymy czy się w ogóle przyjmie:/