22.05 DPD Na nowym rowerze:))

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 7

Dziś do pracy na nowym rowerze:) Po wcześniejszym kupieniu licznika i łańcucha rozpocząłem jazdę z 29erem:))
Oto historia: rower został sprowadzony z Niemiec. Kupiłem go za bardzo małe pieniądze. Jak widać praca w rowerowym niesie ze sobą różne korzyści;) Za naprawdę niewielkie jak na ten sprzęt pieniądze dostałem rower, który jest jeszcze z metkami i niedotartymi hamulcami. Niestety jedynym mankamentem jest transport, który nie został należycie zabezpieczony a zaowocowało to tym, iż w kilku miejscach jest rama zarysowana.
Dostałem naprawdę rower wyposażony tak jak chciałem. Teraz już wiem, że niebawem kupię jakieś oświetlenie i rogi i być może chwyty, bo białe które ma to jakieś nieporozumienie. Wiem, że na pewno muszę za jakiś rok zmienić amor na jakiś lepszy, bo ten xct nie jest rewelacyjny. Najgorsza jest jego blokada, gdyż musi rower stać aby zablokować go na sztywno co po prostu wkurza.

Co do jazdy...hmmm 29er...powinien inaczej jeździć ale jak na razie jakiś większych różnic nie widzę. Kellys jest szybszy, zwinniejszy i łatwy do opanowania ale to zupełnie inny rower. Giant bardzo szybko przyspiesza i o dziwo na prostej daje radę. W niedzielę z Anią pojechaliśmy leśnym kawałkiem i jechaliśmy trochę po piachu i muszę powiedzieć, że radzi sobie w terenie rewelacyjnie.
Jak na razie nic więcej nie mogę napisać ale jakieś wszelkie uwagi z jazdy 29erem będę zamieszczać;)

A tak BTW...dziś w pracy jeździłem rowerem z napędem hybrydowym ale o tym w następnym wpisie;)

Kategoria do 20km, praca, Samotnia

VSV83
| 03:49 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Hmm,każdy nowy rower w stajni cieszy ,a ten to wymiata.Dobry zakup!!!
maxnorbi
| 20:47 środa, 23 maja 2012 | linkuj No, no. Ciekawy 29''erek. Zdaje się, że mam podobne odczucia co do 29''erów. Jeździ się inaczej, ale nie ze wskazaniem, że "lepiej". Ma swoje plusy, ale tez minusy o których wspomniałeś. Nie mniej jednak, ciekawy rowerek i z pewnością będzie się dobrze sprawował :)
gello1
| 16:56 środa, 23 maja 2012 | linkuj kellys i tak ładniejszy:P
k4r3l
| 15:32 środa, 23 maja 2012 | linkuj ale w sumie czemu nie szosa?:)
| 05:11 środa, 23 maja 2012 | linkuj Rower pierwsza klasa, malowanie jak ta lala :))
Dynio
| 20:47 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Fiu, fiu no ładne cacko, czyste rokokoko ;) zazdraszczam :P
k4r3l
| 20:34 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj wypasiony twentininer ;) a rozmiar ramy to jaki?:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zdraz