02.04 - 06.04 DPD:))

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 09.04.2012 | Komentarze 7

Tak tak:) W pierwszym tygodniu kwietnia jeździłem do pracy:) Nareszcie po ponad pół roku intensywnego szukania, wysyłania CV, po kilkunastu rozmowach nareszcie dostałem pracę...i to na dodatek w sklepie rowerowym!!:) Pracuje w formie RowerTak jako Sprzedawca-Serwisant:) W tym roku powstał nowa placówka tego sklepu, gdzie sprzedają Gianta. Jak na razie składam nowo przywiezione rowery. Już nawet paru klientów obsłużyłem i powiem więcej- nawet prawie udało mi się sprzedać rower;) Mam się nawet nauczyć jak zaplatać koła:) Fajnie, bo taka wiedza mi się przyda. Jako kolarz-amator chyba z pracą lepiej nie mogłem trafić:))))) Kiedy nie ma co robić i nie ma klientów jest może i nudnawo ale jak jest co robić to 9 godzin mija baaardzo szybko:) Mam nadzieję, że się nauczę jak najwięcej jak najszybciej:))

Kategoria 40 - 60km, Samotnia, praca

marek
| 19:34 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Dla kolarza lepsza praca to jeśli pracuje jako kolarz ;-)
| 19:28 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki wszystkim:) chyba nie ma lepszej opcji dla kolarza niż praca w takim sklepie:)
| 06:23 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Dołanczam się do oficjalnych BSowych GRATULACJI :)))))))
marek
| 16:54 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj gratulejszyn, dobrze robić to co się lubi :) wpadnę kiedyś do ciebie to mi zapleciesz jakieś kółko :D
VSV83
| 03:18 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje!!!
Tak więc teraz będziemy serwisować u Ciebie ==> !!!
grigor86
| 21:04 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Też kiedyś startowałem do rowerowego, ale się nie dostałem, ale tymbardziej się cieszę że ziomal z bs dostał taka pracę, bo to nie pójdzie na marne! Powodzenia men!
Dynio
| 13:36 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Brawo, super oby tak dalej. Trzymam kciuki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ruchy