Pierwsza w tym roku wycieczka...

Poniedziałek, 2 stycznia 2012 · dodano: 03.01.2012 | Komentarze 4

Tak drugiego stycznia około południa wyruszyłem na pierwszą wycieczkę w sezonie 2012. W nowy rok urządziliśmy sobie z Anią błogie lenistwo:)))

Oto kilka postanowień jakie sobie wyznaczyłem na ten rok:

-przejechać w sezonie od 4-5 tys km
-min ok 400 km w miesiącu
-wymiana zużytych komponentów do kellysa( cały napęd, przerzutka tył, siodło i sztyca)
-zakup roweru ale o tym w dalszej części wpisu
-na koniec pojechanie do Radomia na cały dzień i próba pobicia rekordu

Jechało się przyjemnie ale to tylko na początku, bo był wiatr w plecy. Co oznaczało późniejszą tułaczkę wmordęwind. Pojechałem normalnie przez miasto, a potem na azoty.

Miałem okazję do przetestowania nowej odzieży, a dokładniej gaci i bluzki termoaktywnej IQ.

Jest po prostu godny polecenia. Oczywiście po wysiłku byłem mokry na ciele lecz większość potu wyszła na zewnątrz i przez to czułem się komfortowo.

Działa fajnie, jestem zadowolony. Dziękuje Mikołaju;)

Kolejną rzeczą jaką testowałem jest nerka firmy Campus:

Noszę ją na plecach i naprawdę się przydaję. Noszę tam klucze, telefon i dokumenty. Dzięki niej te rzeczy nie są przepocone i nie martwię się o to czy coś mi nie wyleci. Za tą nerkę również dziękuje Mikołajowi ale innemu;)

A tu zdjęcia z dzisiejszej wyprawy.

Meridka chodzi nadal ale potrzebne jej są nowe części a w szczególności tylna przerzutka, która już sama zmienia biegi.
Napisałem wcześniej, że chcę nowy rower. Nie chodzi mi tu o zastępstwo dla Kellysa tylko dla Meridy. Co jak co ale góral to jednak góral. Nie mam nic do Meridy, jest to świetny rower, bardzo wytrzymały ale jednak lepszym rozwiązaniem będzie rower MTB. Chciałbym kupić coś z tarczówkami aby nie było problemu z hamowaniem zimą. Szersze opony dadzą mi lepszą stabilność podczas jazdy a sportowa geometria szybkość i sprawność w terenie.
Myślę o Krossie level A2 albo i nawet A4. Wiem, że ich cena oscyluje w granicach 1800zł ale jak będę mieć pracę to pewnie mi się uda nazbierać. Na pewno będę do tego dążyć:)