2011-11-05 Z Anią:)

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 07.11.2011 | Komentarze 7

Sobotnia wycieczka a Anią:) Już dawno tak razem nie jeździliśmy, powinniśmy częściej robić wyprawy jak za starych dobrych czasów:) Wiem, że teraz kiedy zrobi się chłodniej będziemy mniej jeździć ale tak myślę...żebyśmy przynajmniej dwa raz, no raz w tygodniu gdzieś pojechali:)))

Powiało nas najpierw na BP, bo moja meridka była już dawno nie pompowana. Dalej nad Wisłę i ścieżką do miasta.

Jak znosiłem rower to mi wypadł licznik...ale znalazłem:] Pofociła Ania trochę i dalej na nowy bulwar.

Tam pojeździliśmy trochę po ścieżce rowerowej:) Budują teraz dalej bulwar w stronę starego mostu:) Jak zrobią będzie wypas, mówię Wam:]

kiedy fociłem Anią na jakimś fajnym mostku....

....Ania dostrzegła małą łajbę:) ale za to z jaką nazwą:))

Jest nawet połączenie bulwaru z ul Dęblińską. Wychodzi taka mała uliczka do Dęblińskiej z małym parkingiem. W Leroyu też się dzieje, zakończono już niemalże infrastrukturę i teraz zapewne wykończeniówka została. Jak na razie McDonnald jest jeszcze nie ruszony ale może wkrótce coś się zacznie dziać:) Było już późno, więc musieliśmy wracać bo obiad trza robić w domu:) Zajechali jeszcze na alejki i Ania porobiła zdjęcia. Mieliśmy jechać na Sosnową ale niestety brakło czasu.
Naprzeciwko Izabelli( hotelu )jest pomnik i zawsze zapominam go sfocić ale nie dziś:)

Żądam więcej takich wypadów!:)
Dziękuje Kochanie za wycieczkę i do następnego:)

I na koniec jeszcze dodaje zdjęcie, które zawsze chciałem mieć:)

;)

causeilovemybike
| 13:41 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Aż się gęba cieszy na widok ostatniego zdjęcia. Szczęścia:)
marek
| 07:35 wtorek, 8 listopada 2011 | linkuj Wpis ocieka romantyzmem i miłością aż się popłakałem. ;-)
VSV83
| 04:46 wtorek, 8 listopada 2011 | linkuj Rower łączy ludzi,no to wszystkiego naj naj naj !!!
euphoria
| 19:08 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Nie no, z tym zdjęciem ostatnim, to żeście dali czadu :-) A to miłość jest? Ja teraz przez Was będę musiała na jakąś terapię pójść! O, już mi rzęski do mojego męża latają, żebyśmy też taką słiciaśną fotę mieli :-)

Pozdrawiam i miłości życzę! A niech Wam będzie :-)
kkkrajek18-remov
| 14:35 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj bikestats łączy ludzi ;)
k4r3l
| 14:30 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj się porobiło - romantik, kurde :)
| 10:17 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Ja też Dziękuję :))))))))))))) a zdjęcie rzeczywiście cudnie wyszło.......

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egoob