2011-10-02

Niedziela, 2 października 2011 · dodano: 03.10.2011 | Komentarze 2

Pojechali w niedzielę do rezerwatu Piskory. Na początku zmiana ogumienia. U Ani wszystko cacy a u mnie....ok godziny próbowałem ustawić hamulec przedni tak aby nie ocierało. Nie udało mi się i podczas jazdy trochę tarło. Ania zauważyła, że tarcza jest nieco krzywa.
No ale w końcu wyjechali. Znowu był kolejny dzień z wiatrem ale jakoś dali sobie rade. Pierwszy postój na skwerku, bo była jakaś wystawa. Dalej na azoty i w kierunku na Dęblin. W końcu zjechali na drogę usłaną piaskiem i się zaczęło. Było bardzo dużo piachu i niestety ale trzeba będzie teraz czyścić napęd. Naprawdę pełen podziw dla Ani, bo dzielnie walczyła z piachem. Widzieli wiele ciekawych rzeczy, zresztą i tak więcej zdjęć będzie u Ani na blogu:) Myślałem, że bateria mi się wyczerpie w liczniku ale było dobrze. Pod koniec było już chłodno. Zapominam, że przecież jest już październik i pod wieczór będzie niestety chłodniej. Musimy być przygotowani na to:/ Chciałem jeszcze pojechać na kebaba ale było sporo osób i zrezygnowałem.

Dzięki kochanie za wycieczkę i jeszcze raz jestem pełen podziwu dla Ciebie!!!!:)