2011-09-17

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 19.09.2011 | Komentarze 7

Wstaje rano, patrze a tu mgły:]

Dokładnie obudziłem się przed 6. Było chłodno, bo tylko 5 stopni, więc trzeba było się ciepło ubrać. Założyłem dresy i tak ruszyłem przed 7 na kellysie. Najpierw małe okrążenie po osiedlu....

....i dalej na Kazimierz.

Rano nie miałem siły, więc prędkości jakie rozwijałem nie były zawrotne. W Kaziku były naprawdę gęste mgły.

Jak już trochę dalej pojechałem wałem, wyjechałem z mgły.

Przejechałem się po rynku i zmierzałem ku Puławom. Znowu wjechałem w mgłę i ciemnicę. Doprawdy magiczne przeżycie:] Wjechałem na Kaznowskiego i zrobiłem dłuższy postój.

Postanowiłem małą rundkę po mieście zrobić......

....czyli na Gościńczyk, Fieldorfa-Nila, Skwerek, Wojska Polskiego, Partyznatów, Słowackiego, Lubelska, na os Górna i przez Sosnową. Fajnie się jeździ tą ulicą, nie mogę się doczekać aż ją ukończą. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku. Dalej już osiedlowymi ulicami do domu. Zabrakło dosłownie paru kilometrów a byłoby 8 tys w tym roku. Niestety ale czas gonił i trzeba było się zbierać do domu.

VSV83
| 03:25 środa, 21 września 2011 | linkuj O tak mgły nad Wisłą były spore,a temperatura bardzo niska,ja wymarzłem się czekając na "komplet"aut na promie w Kłudziu.
cuoresportivo
| 18:03 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Super mgły,ale one przyszły do was ze wschodnich rewirów Rzeczypospolitej. :)
Mam pytanie: czy mój Młodszy Brat zamierza spędzić także w tym roku całą zimę na rowerze? :)))
Swiety
| 15:05 wtorek, 20 września 2011 | linkuj naprawdę warto było wybrać się tak rano, genialne zjawisko, przez chwilę można się poczuć jak w powieści King'a
| 17:40 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Ale bajer!! :D
Widziałem te mgiełki na FB... normalnie cudo!
htEc
| 11:20 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj O tak, jazda przez mgłę ma swój klimacik, a już w nocy to w ogóle... mhmm
| 08:12 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Cudne te mgły, klimat niesamowity :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl