2011-09-11

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 14.09.2011 | Komentarze 2

Plan na niedzielę był prosty: pojechać do Janowic. Z racji, że byłem w tamtych stronach raz a nigdy nie byłem nad zalewem to taka też decyzja została podjęta.
Ruszyliśmy po 10 w stronę miasta przez park. Dalej przez most.

Kupiliśmy w Radomiu w galerii Słonecznej rękawiczki 4F za 25 zł.
Dalej przez Górę Puławską prosto do Janowca.

Kierowaliśmy się znakami do Janowic i znaleźliśmy się nad zalewem.

Ania dostrzegła żabę i zaczęła jej robić foty. Ja nie byłem gorszy, więc też parę zrobiłem.

Wracali do Janowca. Zatrzymali się jeszcze, bo ujrzeli zamek w oddali.

Kiedy byli w Janowcu stanęli na przystanku i przewodnik stada, czyli ja poszedłem po szamę:] Na blogu Ani jest pokazane co było.

Tak się zasłodzili, że więcej nie mogli. Daliśmy malutki kawałem pieskowi co się czaił na nas.

Ruszyli w stronę promu ale jeszcze przed tym jakiś nigga latał paralotnią.

I dotarli na prom. Oczywiście na promie dużo osób.

Przeprawili się i pojechali do rodziców Ani. Dalej już do domu standardową trasą, gdzie było bardzo dużo samochodów. Po tej drodze rozbolała mnie głowa:/

Było bombastycznie! Dziękuje Honey:)