2011-08-15

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 18.08.2011 | Komentarze 5

Dziś pojechaliśmy do babci na obiad. W sumie nie wiem co mam więcej dodać, bo na blogu Ani jest z tejże wycieczki wpis, także krótka piłka od ojca prowadzącego blog:]
Jechało się całkiem całkiem, no Anię ofc bolał nadgarstek i słońce trochę piekło.
Tak czy siak pokłony w stronę dziewczyny za zawziętość:)

Jak już zjedli i odpoczęli po obiedzie ruszyli w stronę Chrząchowa, Witowice, Końskowola, Młynki, Azoty i miastem do domu.

dzięki za towarzystwo Kochanie;)

| 09:07 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Ale fajnych zdjęć narobiłeś :)
Fajne tam macie tereniki do jazdy rowerowej :)
| 07:53 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Kamil wytrwała, bo ambitna bestia ze mnie, uparta jak nic :D
| 07:53 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Grigor oj żebyś wiedział, że u Nas są pagórki i to całkiem niezłe, w końcu jesteśmy Wyżyna Lubelska :) a to ostatnie zdjęcie rzeczywiście zachwyca, zgadzam się z Tobą :D co prawda po drodze było mnóstwo pięknych widoczków, ale gdybym co chwila się zatrzymywała i robiła zdjęcia to byśmy nie dojechali na obiadek :]
grigor86
| 19:57 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Nawet lekkie pagórki są, ale widok na ostatniej fotce zachwyca najbardziej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz