2011-07-29

Piątek, 29 lipca 2011 · dodano: 30.07.2011 | Komentarze 7

Wyszedłem znowu wcześniej niż zwykle ale tym razem po 11. O tej porze było różnie, raz wychodziło słońce, raz się chmurzyło. Najważniejsze, że nie padało. O dziwo mimo wiatru jechało się całkiem dobrze. Po mieście jak zwykle nie brakowało ludzi, którzy nie uważali na siebie. Powiem tak: jak ktoś nie potrafi jeździć poprawnie na rowerze a potem wsiada do samochodu to się nie dziwie, że jest na drogach tyle wypadków na drogach..
Jak jechałem ze starego mostu do domu na chwilę stanąłem aby popatrzeć na prace przy nowo budowanym porcie.

Idzi im całkiem całkiem. Widziałem już na necie jak ma to wszystko wyglądać po ukończeniu i powiem, że mi się podoba. Jest wiele osób, które krytykują to miasto za takie inwestycje ale mi się to podoba.
Po południu zrobiło się naprawdę ładnie, jak na lato przystało.
A dziś, kiedy piszę nowy wpis pada od rana... a miało nie padać:/

rytek
| 22:18 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj "Po mieście jak zwykle nie brakowało ludzi, którzy nie uważali na siebie. Powiem tak: jak ktoś nie potrafi jeździć poprawnie na rowerze a potem wsiada do samochodu to się nie dziwie, że jest na drogach tyle wypadków na drogach.." - dlatego ja po mieście zawsze jeszczę z AirZoundem, przydaje się i to bardzo ;)
maxnorbi
| 20:40 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj U mnie dziś było pochmurno, ale nie padało. Niestety nie mogłem dziś iść na rower. Jak ty możesz tyle KM'ów w mieście natrzepać? Te wasze Puławy wielkie są ;)
fotoaparatka
| 09:04 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj U mnie wczoraj było pięknie, słonecznie i ciepło ale co z tego jak ja musiałam w pracy siedzieć :(
| 08:55 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj U nas wczoraj była piękna pogoda.... Słoneczko i minimum wiaterku..... Dziś leje na całego :/
| 08:37 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Widzę, że nadwiślańska Marina się ładnie buduje :)
kkkrajek18-remov
| 08:33 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj A u nas wczoraj padało, w nocy padało, rano pada i ma padać do wtorku...
tragedia z tym latem...
Pozdr.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi