Pierwsza w tym roku setka

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 11.07.2011 | Komentarze 14

W końcu wybraliśmy się z Anią na umówioną setkę. Oto trasa:

Tego dnia zrobiło się ciepło, na niebie było parę chmurek. Wiatr był w twarz i trochę przeszkadzał.

I tak kierowaliśmy się na Dęblin, gdzie potem skręciliśmy na ul Gołębską i na jej końcu zrobiliśmy pierwszy piknik. Ania musiała coś zjeść.

No i tak jechaliśmy sobie i w Niebrzegowie stanęliśmy na moście.

Zjechałem z krawężnika a tu w zeszło mi powietrze w przednim kole:/....Jak się okazało, jechałem z jakimś kawałkiem metalu ale powietrze nie uchodziło. Dopiero kiedy zjeżdżałem z krawężnika akurat najechałem na ten drucik i zeszło powietrze. Wymiana dętki i pojechali dalej.
W Dęblinie zahaczyliśmy o szkołę orląt.

I na chwilę stanęliśmy w cieniu, gdyż niebo zrobiło się bezchmurne. Pojechaliśmy dalej na stacje Orlen aby dopompować mi koło i przeprawiliśmy się przez most. No cóż, upał był nie powiem. Mnie tam nie przeszkadzał ale Ani było ciężko. I tak jechali szosą, aż w końcu dojechaliśmy do Kozienic, gdzie znaleźliśmy bar z kebabem Abdullah!! i zamówiliśmy dwa z dużą bułą. Nawet niezły ten kebab.

Ania zobaczyła na drzewie dwie biegające wiewiórki, więc chwycili za aparat i:

Po zjedzeniu kebaba i opadnięciu emocji związanych z biegiem vievioorek, pojechaliśmy dalej. Za Aleksandrówką była ładna droga a i same widoki były fajne.

Po Ani było widać zmęczenie. Powoli jechaliśmy ale nie ma co się dziwić. Za Garbatką asfalty nie były już tak fantastyczne, za to udało się ustrzelić boćki.

Wjechaliśmy na trasę do Gniewoszowa i coraz częściej się zatrzymywaliśmy.

A oto gwiazda dzisiejszej wycieczki:)

Setka wybiła nam na Włostowicach.

Wyprawa udana, z punktu widzenia Ani mordercza. Panie i Panowie należą się gratulację Ani za wytrwałość:)
Dzięki za towarzystwo podczas setki:)
Mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia;)

| 08:37 środa, 13 lipca 2011 | linkuj runaway dzięki, jak patrzę na tą wiewiórkę to też chce mi się śmiać:)
Ania dzięki! i do następnej setki:)
Brat dzięki!
Adam dzięki! Zastanawiam się nad takimi samymi ale z wkładką anty-przebiciową.
Piotr dzięki! U mnie jest ich pełno, zwłaszcza po osiedlu trochę tego biega:]
Kowal DZIĘKI!
Marek dzięki za miłe słowa!:)
Jakub no tak racja wymęczyłem i to nieźle:)
Jola dzięki!
Grzegorz dzięki! to wbijaj:D
Raji dzięki! aparat to najtańszy Samsung:] A zdjęcia zostały nieco podkręcone:]
Rafał dzięki!!
VSV83
| 06:04 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Ani już pogratulował,teraz Tobie.
G R A T U L A C J E !
| 05:40 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj No tak, rzeczywiście suuuuperrrr było i trochę mnie Kamil wymęczył, ale za to jaka satysfakcja potem :DDD
Kowal DZIĘKI!!!
Wszyscy DZIĘKI Serdeczne :)))
Swiety
| 22:26 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj super zdjęcia, jakość powala, maszynka do strzelania fotek pewnie konkretna, graty, pozdro
| 20:42 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj SUUUUUUUUPPEEEERRRRR :D
Widać, że nasz Puławska BS Parka daje czadu!! :D....
Ale ja wam zazdroszczę!!
fotoaparatka
| 20:04 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj no to nie zostaje nic innego jak pogratulować :D Świetna wycieczka
k4r3l
| 19:40 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj ale żeś dziewczynę wymęczył ;) ja to setki robię również, tyle że w pionie ;)
Kowal | 19:07 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Gratuluje sety, oczywiście bardziej Ani niż Tobie ;-)
| 17:05 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Świetna wycieczka :) Powiem szczerze, że ostatnio Wiewiórkę u nas w parku widziałem z 10 lat temu ... wyginęły chyba u nas ...
Ani gratuluję wytrwałości ;) Ja wczoraj taką pogodę miałem ... a teraz proszę :) U was pięknie, a u mnie lipa. Pozdr.
adam88-removed
| 15:49 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Gratuluję stówki ! Świetna fotorelacja , widzę że Ania dzielnie Ci towarzyszyła mimo upału. A Ty Kamil pomyśl nad innymi oponami bo jeżeli dętka fossa nie pomaga to innej opcji nie widzę :)
cuoresportivo
| 15:44 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Gratuluję kolejnej setki w twoim życiu,Bracie Mniejszy... :))
| 14:35 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj To ja Tobie dziękuje i czekam na następną :))
runaway
| 13:38 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Piękne zdjęcia:) To z wiewiórką na drzewie rozbrajające, taka śmiesznie rozpłaszczona wyszła:) Pozdrawiam! I gratuluję setki:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yniem