Chill...

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 4

Na 20 jak zwykle umówiony z Anią:] Rzuciłem pomysł aby pojechać do Góry Puławskiej ale Ania zobaczyła zachód i pojechali na bulwar.

Z bulwaru postanowili, że pojadą na wieżę. Chciałem koło kościoła na Leśnej wjechać w las ale było już za późno. Pojechali więc na Wróblewskiego i na azoty. Tam się okazało, że jednak trzeba było wziąć ze sobą jakieś dodatkowe odzienie. I teraz będzie bomba:D Jak wjeżdżaliśmy na drogę prowadzącą do lasu i na wieżę było sporo piachu, więc pomyślałem sobie pojadę po trawie. W pewnym momencie zobaczyłem dół i pomyślałem sobie oho:D Koło przednie miałem podnieść ale jakoś nie udało mi się....i tak dzięki prawom fizyki przeleciałem przez kierownicę ale! :D spadłem na nogi:D haha ale się uśmiałem:D Ania musiała mieć niezły widok mnie lecącego przez kierownicę:D Istna akrobatyka:]
Na wieży Ania weszła na pierwszy balkon i robiła fotki. Kiedy wracaliśmy było już ciemno ale na szczęście mieliśmy dobre lampki:] Wstąpiliśmy na chemię. Tak w ogóle to miało być zaćmienie ale zabawę popsuły chmury. Minęło trochę czasu i coś się pojawiło:

Powracając na azotach były zające, których niestety ale nie udało się sfocić. Trochę późno wrócili do domu ale chyba nie było tak źle:)

Dzięki Ania i do następnego:)

| 20:19 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Aniu ale przecież Tobie też wyszły zdjęcia:) i ja dziękuję:)
marek dzięks:]
Grzesiek no wiesz u nas też tak było ale w końcu się pojawił. A niebo zrobiło się przejrzyste jak już było po zaćmieniu:] złośliwość rzeczy martwych no:D
| 21:49 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj No i cacy :)
Kurde akurat u nas przed zaćmieniem wyszły chmury i poszły sobie, jak już się skończyło :(
marek
| 18:08 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj ostatnie zdjęcie super :D
| 16:59 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Widzę, że Ci jednak zdjęcia na Chemii wyszły, bo mnie nie :( ale pozostałe tak..
było superowo ofc...dzieki

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa posob