2011-06-11

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 11.06.2011 | Komentarze 9

Wczoraj było załamanie pogody. Zrobiło się zimno i wilgotno. Temperatura spadła do 14 st i wychodząc musiałem założyć kurtkę...a już ją dawno schowałem do szafy:/ I tak wczoraj mieliśmy jesień a nie koniec wiosny:/
Dziś już było lepiej. Niebo nadal jest zachmurzone ale temperatura podskoczyła. I już na początku jazdy miałem niemiłą sytuację...powiem tylko tyle: z głupim nie warto dyskutować! Ogólnie dobrze się jechało. Wiało trochę ale śmiało powiedzieć, że taki wiatr to ja mogę mieć codziennie:] Kilka razy usłyszałem na mieście "fajny rower". Jak wracałem stanąłem koło jakiegoś pana na rowerze z dzieckiem a on powiedział do syna: " patrz to jest prawdziwy kolarz". Hmmm no nie do końca się z tym zgadzam, bowiem ubranie nie czyni mnie kolarzem.
I koło jedenastki zaczęło mi schodzić powietrze. Tak w ogóle to miałem zajechać na Tesco dopompować, bo dziwnie kiedy mam ok 3 atm to dobija mi do obręczy:/ Pomimo złapania kapcia tym razem dojechałem do domu bez zatrzymywania się a to było coś ok 3 km. Ten Foss jednak w tej kwestii jest dobry, że nie schodzi z niego natychmiast powietrze. Muszę powiedzieć, że chyba wiem gdzie złapałem tego kapcia. Jest taki jeden zjazd na ścieżkę koło straży pożarnej i tam zazwyczaj dziwnym trafem łapie się kacie....

No cóż jak dojechałem do domu ogarnąłem się i przystąpiłem do podpalania dętki:] Takie łatanie to ja rozumiem:] Tym razem wyszło mi to o wiele lepiej.

Ogólnie dzień do dupy, więc trzeba go jakoś poprawić:]

| 19:26 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Znaczy sorka miałem na myśli 75
| 18:30 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Krzysztof no raczej na pewno nie jestem niedzielnym rowerzystą:] Jeżdżę Roverem 75 i Alfą Romeo GT. Co do tej dętki to się nie zmieści:)
Rafał też prawda.
Grzesiek no tak amator i rzeczywiście kolekcjoner laczków:]
Marek no cóż, to już drugi raz:]
Brat prawda, a jak wymyślą to będzie prawdziwa rewolucja:)
Ania oj tam no już dość tego słodzenia:]
| 20:26 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj No tak Kamil jest uzdolniony :) i jest kolarzem i jeśli go ktoś nie widział "na żywo" to niech żałuje;]..klasa sama w sobie
maxnorbi
| 09:59 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Hmmm... Jak FOSS jest za słaby to spróbuj tego - http://allegro.pl/detka-kenda-26-x-2-4-do-3-0-heavy-duty-downhill-av-i1644155471.html
cuoresportivo
| 06:06 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Powiem tak:
JESZCZE NIKT NIE WYMYŚLIŁ TAKIEJ DĘTKI,KTÓREJ MÓJ MŁODSZY BRAT NIE PRZEBIŁBY! :)
grigor86
| 20:48 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj Jesteś kolarzem Kamil, amatorem ale jesteś :-) Dodam jeszcze że pechowcem w kwestii laczków też jesteś :-)
VSV83
| 20:16 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj No tak,stwierdzenie słuszne,ale mając tak zajefajny rower,do tego trochę motywacji i więcej wolnego czasu może mistrzostwa świata byś nie zdobył ale zawsze "coś" byś na pewno ujeździł tym sporcie.
P.S.
Wysłałem Ci ważnego priva.
maxnorbi
| 19:40 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj Co prawda strój nie czyni kolarza, ale chyba mi nie wmówisz, że Ty jesteś "niedzielnym rowerzystą" ;) A tak po za tym to nie wypatrzyłem wściekłego. A mogę spytać jaki masz samochód ? Czyżby Rover 96 ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm