2011-05-31

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 7

Dziś był kolejny piękny dzień. Na niebie pojawiły się jakieś chmurki. Temperatura skoczyła i to wyraźnie w górę:

Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie ten wiatr...wczoraj był silny a dziś...
Szkoda gadać. Na Kilińskiego, Kazimierskiej, koło Bulwaru i na drodze z Góry Puławskiej do Jaroszyna miałem wiatr w plecy...przez resztę trasy wiatr w twarz, czyli coś ok 30 km. Czasem już nie mogłem i jechałem ledwo 22 km/h. Taki wiatr oznacza tylko jedno...zmianę pogody. Niby wiało z południa, więc przyjdzie ciepłe powietrze:] Jak dla mnie bomba.

Dziś miałem dwa problemy techniczne. W tylnym kole mam lekki luz. Tylko, że łożyska mam dokręcone bo sprawdzałem zdejmując koło. Może po prostu za lekko zaciskam szybkozamykacz. Drugi problem mam z tylną przerzutką. Znowu mi się rozstroiła i nie działa jak należy. Muszę poświęcić temu więcej czasu.

VSV83
| 06:15 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj Lato,lato,laaaaaaaaaaato wszędzie...................tylko ciekawe jak będzie później?
| 22:48 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Rowerowy kosmita w oknie :P
U nas się dzisiaj ludziom nieźle pierdzieliło ;).... Koniec maja :)
| 21:04 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Krzysztof no niestety ale kellys ma niezłe stawki za ubrania.... buty to Shimano M122.
Mateusz no Ty to tak masz teraz sporo czasu:)
Adam upał mi nie przeszkadza..najgorszy był ten wiatr:/ Slx jest dobrą przerzutką, także polecam:]
Piotr niby wszystko dokręcone a jednak problem nadal występuję:/
| 20:52 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Ja sobie odpuszczam wyprawy w środku dnia bo i czasu nie ma ostatnio i ten upał ...
Ja też mam z tym tylnym kołem coś ostatnio ... trzeba zajrzeć.
Pozdr.
adam88-removed
| 20:35 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Że też wyszedłeś na rower w ten najgorszy skwar, ja to bym normalnie padł na środku drogi :D Ja cały czas mam problem z tylną przerzutką:/ Wyreguluję ją elegancko i po kilku dniach znowu jest masakra... Cóż czas pomyśleć o czymś lepszym niż altus.
kkkrajek18-remov
| 19:00 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Też mam luz w tylnym kole. Teraz mam jednak duuuużo czasu :)
Dzisiaj wypucowałem wszystko, a jutro biorę się za sprawdzenie piasty :)
maxnorbi
| 16:26 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Też bym chciał temową koszulkę ale trochę sobie za nią życzą :( Jakie masz butki?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibezm