2011-05-28

Sobota, 28 maja 2011 · dodano: 28.05.2011 | Komentarze 9

Na ok 15 umówiłem się z Anią. Cel, który chciała osiągnąć na dziś-Zbędowice. Ruszyliśmy w stronę ścieżki nad Wisłą. Dalej w stronę Parchatki, trochę szosą i skręcamy w lewo. No i zaczął się podjazd. Jechało się i jechało i końca nie widać było podjazdu:) Był jeden piknik ale już prawie na górze. Trochę jeszcze terenu i jesteśmy na miejscu.

Z deka się wystraszyłem, bo była ciemna chmura. Na szczęście oszczędziła nasze miasto i poszła dalej. Dziś był zlot starych samochodów przy pałacu, więc rzuciłem pomysł aby tam pojechać. Zjeżdżaliśmy szybko, aż tarcza przednia mi się nieźle nagrzała:]
W stronę Puław pojechali ścieżką nadwiślańską. Wjechali do parku przez pole rzepakowe i na górę wdrapali się przez diabelskie schody.

Ania zmagała się z ciasnymi zakrętami.

No i dotarli na ten zlot. Samochodów było sporo. Jednym z moich ulubionych była Alfa Romeo Gulia. Lubię ten samochód i tą markę, bo sam od czasu do czasu jeżdżę Alfą:]

Wrażenie robiła również Czajka-wozidło KGB:]

Były też Cytryny a jak lśniały:)

Kolejne wrażenie robił JAG w kolorze Brytyjskiej zieleni wyścigowej.

Było też kilka Porszawek. Kiedyś te auta miały duszę, pomimo że są niemieckie. Nadal Porsche ma silnik za tylną osią, stacyjkę po lewej stronie i chyba jeszcze pośrodku obrotomierz.

Wielka szkoda, że nie było mojego ulubionego auta - Ferrari 250 GTO. Przewyższa on wszystkie te spotkane dziś przed pałacem nie tylko pod względem ceny...rozmarzyłem się:)
Czas na powrót przez miasto do domu. Po drodze w zamian za wczorajsze mycie łańcucha dostałem czupa czupsa, którego nie powinienem dostać ale dziękuję Pani:)

Dzięki za wypad i do kolejnego!

| 20:40 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Ale furki :) Obecnie takie robiż u nas, tylko nowocześniejsze, ale o wyglądzie starego roadstera :)
Nazywają się Leopardy :)
Dzisiaj tez byłem na górze z Krzyżem, ale widoczków z nie nie było takich, jak u was :)
| 15:59 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Te czarny Cadillac De Ville wpadł mi zajebisćie w oko :D moje marzenie ... :d
adam88-removed
| 03:52 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj U nas też ostatnio był zlot tych zabytkowych samochodów . Przydałby się taki jeden do lansowania hehehe ;]
causeilovemybike
| 23:01 sobota, 28 maja 2011 | linkuj Świetne fury, dobra trasa;)

Pozdrower;)
| 20:41 sobota, 28 maja 2011 | linkuj Kamil no ja myślę..:))
| 19:35 sobota, 28 maja 2011 | linkuj AniaOj tam należał. Jakbym złożył Ci rower od zera to może...I już będziemy mówić sobie po imieniu:]
Rafał mógłbym mieć taką alfę albo jaguara:]
VSV83
| 19:30 sobota, 28 maja 2011 | linkuj Takie zloty to zawsze super impreza.
Gdyby tak mieć taki jeden w swojej stajni...............ach,pomarzyć!
| 19:13 sobota, 28 maja 2011 | linkuj Dzięki Kamil za dzisiaj :) i ten czupa-czups Ci się jawnie należał..i tylko nie Pani, bom stara taka nie jest :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mione