Na zakupy

Środa, 16 marca 2011 · dodano: 16.03.2011 | Komentarze 10

Po godz ósmej wyruszyłem w kierunku Tesco. W sumie nic ciekawego na początku się nie działo. Coraz więcej rowerzystów widać na ścieżkach.
Łaziłem tak między pólkami sklepowymi i nie mogłem wymyślić co zrobić jutro na obiad. Kupiłem natomiast bułkę chałkę a właściwie to dwie. To jest chyba najsmaczniejsza chałka jaką jadłem. W pobliskiej piekarni nie smakuje mi tak bardzo jak w Tesco. Ponadto już od jakiegoś czasu szukam tescowych płatków muesli orzechowych. Chyba najsmaczniejsze orzechowe płatki jakie jadłem:]
No ale dość o jedzeniu;)

W drodze powrotnej rzuciła mi się taka osoba na rowerze:

Sporo tych butelek ale pewnie dałby radę więcej zmieścić:]
O tej porze niebo było pochmurne a temperatura niezbyt wysoka.

Kategoria do 20km, Samotnia

grigor86
| 23:29 środa, 16 marca 2011 | linkuj Ten z tymi baniakami to typowy Polak przecież i go suszy :-)
causeilovemybike
| 23:17 środa, 16 marca 2011 | linkuj W mleku, powiadasz? Muszę złożyć "zamówienie" u mamy i jutro wypróbuję ten sposób;)
| 21:32 środa, 16 marca 2011 | linkuj Grzegorz też mi ta fotka przypomina gościa z dalekiego wschodu;p
Piotr hehe dokładnie:)
marek hehe:D
Rafał oj przecież kiedyś kiedyś ludzie na wsi wozili na rowerach worki z pszenicą, żytem i innym ziarnem:) I czasem trzeba było wjechać pod górkę:]
Filip też nie lubię chałwy:] Co do chałki to maczam ją w mleku i tak to szamie:]
Krzysztof te butle to na pewno bidony;p
maxnorbi
| 20:02 środa, 16 marca 2011 | linkuj Ten gościu to pewno jakiś Pro - kolarz i przygotowuje się do sezonu ;) Hardcorowy trening
causeilovemybike
| 19:46 środa, 16 marca 2011 | linkuj Koleś z baniakami hardo pomyka. U mnie też często można spotkać ludzi obwieszonych worami z sianem, słomą, chrustem i innymi badziewiami.

Co do chałki, z dżemem, jest pyszna, zawsze wcinałem u babci na śniadanie. A chałwy nie lubię za bardzo;)
VSV83
| 19:10 środa, 16 marca 2011 | linkuj Mi od razu przyszła na myśl kobitka którą nieraz widuje jak jedzie na rynek z mlekiem w butelkach 1,5 l.Zawsze ma 6 toreb,4 na kierze 2 na bagażniku.Na rowerze ma jakieś 40-50 litrów tego białego płynu.A że kobitka przy kości całkiem nieźle daje radę z takim balastem.
marek
| 18:58 środa, 16 marca 2011 | linkuj Dobre winogrono na rowerze :)
| 18:27 środa, 16 marca 2011 | linkuj sikor4fun - może wtedy zrobią autostrady, albo przynajmniej ekspresówki..... Ale dla rowerów! Bo ich zapewne przybędzie ;)
| 18:20 środa, 16 marca 2011 | linkuj Niedługo tak będzie jak paliwo będzie kosztować 10zł za liter :D
| 17:07 środa, 16 marca 2011 | linkuj Kurde ostatnia fota jak z Tajlandii, czy Bangladeszu ;P... hehe
Ja w Tescaczu zaopatruje się w kilową chałwę :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zawsz