2011-02-19

Sobota, 19 lutego 2011 · dodano: 19.02.2011 | Komentarze 6

Wyjechałem jak zazwyczaj po obiedzie. Chęci nie miałem, bo jakoś tak ostatnio ta zima mnie dołuje. Już było tak dobrze bez śniegu, suchutko i słonecznie. Słuchałem dziś Zalewskiego:D i podobno od piątku ma przyjść ocieplenie. Nawet coś tam usłyszałem o wiośnie. Mam nadzieję, że ten szaman się nie pomyli:D

Trasa taka sama jak zwykle. Tym razem nie wiem czemu zatrzymałem się koło wieży niedaleko Prefabetu i próbowałem robić jak by to amerykanie nazwali donut'y:D
Powoli powoli zaczynało mi to wychodzić:)

Po pewnym czasie musiałem przerwać, bo jakiś gość uczył syna jeździć samochodem:]
Może by tak jutro pojechać na parking pod Tesco... zastanowię się:)
Dalej to już w zasadzie prosto do domu ale jeszcze po drodze na Kazimierskiej skręciłem na mostek.

Wjechałem na drogę z kostki i znowu się zaczęło kręcenie:) Jednak na krótko, bo ludzie łazili z pasami.

I dalej uliczkami osiedlowymi do domu.
Wyczyściłem napęd i łańcuch, także na jutro rower jest przygotowany do jazdy.
A teraz pada śnieg :/

| 14:11 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj Widzę, że wszyscy czekamy z niecierpliwością na wiosne, więc może zaczniemy tańczyć tańce odczarowujące zime..każdy we własnym zakresie i na swoim podwórku :-))
niradhara
| 21:38 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Taniec musi być żywiołowy i radosny :)
| 21:29 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Mateusz miało być mniej kilometrów ale jakoś tak wyszło:P
Adam właśnie ze względu na lód wybrałem tę drogę:) zawsze jest nieźle oblodzona:)
niradhara tylko jaki jest taniec na dobrą pogodę? Bo jak wybierze się zły taniec to będą deszcze:)
niradhara
| 20:51 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Też mam nadzieję, że szaman się nie pomylił. Może trzeba by na wszelki wypadek odtańczyć jakiś rytualny taniec?
adam88-removed
| 20:40 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Na cały tydzień nadają te cholerne mrozy i śnieg ehh...:/ Zalewski mało kiedy się myli :D Moja babcia go zawsze słucha w radiu hehe Widzę że zabrałeś się za driftowanie. Spróbuj na lodzie, niezła frajda , tylko uważaj na siebie ^^ Pozdro !
kkkrajek18-remov
| 18:22 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Możesz zwolnić z nabijaniem ka-emów, chyba, ze celujesz w 15 k km ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa przyz