• Temperatura -4.0°C

2011-02-17

Czwartek, 17 lutego 2011 · dodano: 17.02.2011 | Komentarze 8

Wyszedłem wcześniej ok 9, bo po południu nie miałbym czasu na jazdę. Dzień już nie był tak słoneczny jak się do tego ostatnio przyzwyczaiłem. Za to zrobiło się nieco cieplej. Po obiedzie jak spojrzałem na termometr było blisko zera.

Jazdę znowu utrudniał ten wiatr i znowu wiało ze wschodu. Podczas jazdy spadło kilka płatków śniegu ale to był symboliczny opad. Dziś zrobiłem jedno, wielkie kółko. Zacząłem jak zwykle od jazdy na miasto, potem ścieżką wzdłuż obwodnicy na azoty. Z zakładów na Prefabet, Mostostal, Dęblińska, nowy most, stary most, bulwar, Kołątaja, Leśna, Partyzantów, Słowackiego, Lubelska i na osiedle Górna. I z osiedla lasem do domu.

Jadąc przez Partyzantów widziałem trzech Mostostalowców, a w lesie pana z Meridy.

Oddałem kellysa do serwisu w celu skrócenia przewodów. Jak to powiedział pan serwisant :"zrobię jak najszybciej", ale mi się nie spieszy:] Muszę jeszcze w celu przygotowania się do jazdy na kellysie założyć mu licznik, wyczyścić buty i założyć nowe bloki. Nie żebym chciał nim teraz wyjechać ale tak na wszelki wypadek, jakby przyszedł jakiś suchy, w miarę ciepły dzień... to może i bym się przejechał:)

| 16:59 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj volvox Krzysztof i Mateusz mają rację. Mamy zupełnie inne ramy. Moja to potrójnie cieniowana, hydroformowana, także u Ciebie takie wariacje ramy nie wystąpią:]
Jeśli chodzi o wypad do lasu to bardzo chętnie:) Jak tylko zrobi się cieplej i będzie w miarę sucho to wyciągam kellysa i możemy się przejechać:)
Piotr mi też już się nie chce po tym śniegu jeździć:P Wiosno napi#@$aj:D
| 10:55 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj No i się zrobiła zima z powrotem ;( Najlepszy sposób przed wiatrem władować się do lasu :P też tak robię :] Ale ostatnio darowałem sobie jazdę, a no nie chce mi sie już po tym śniegu jeździ, tudzież czasu brak ... Pozdr.
kkkrajek18-remov
| 22:23 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj volvox- Twoja jest inaczej zrobiona więc to nie to samo.
Ale rowerek masz piękny :)
maxnorbi
| 21:56 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj W tym właśnie myk, że masz model 2007, a to całkiem inna rama niż ta o której mowa.
volvox
| 21:53 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj hej! Apropos ram Kelly'sa i ich tendencji do wariowania: dziś jechalem na swoim - wedlug Sigmy 37km/h - zjeżdzając z jakiejś leśnej góry i rower zachowywał się wyjątkowo spokojnie. Co prawda mój jest z 2007 roku (rama podwójnie cieniowana), i to są moje pierwsze kilomety od kilku lat (wcześniej szosówka Giant Speeder z początku lat 90' :) na Campaniolo i Dura Ace :) ) ale jak na pierwsze zjazdy to rower naprawdę bardzo stabilny, ciut za lekko kierwnica chodzi ale to do wyregulowania. Żadnych wibracji nie czułem.

Kamiloslaw, gdybyś kiedyś wybierał się na leśne pojeżdzanie, i miał ochotę na spacerowe tempo to ja chętnie dołącze :) Narazie odżywa we mnie fascynacja jeżdzeniem, i chętnie wszędzie pojadę. Byleby nie za szybko...
| 18:25 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj U mnie właśnie teraz zaczęło padać...
W wakacje zjeżdżałem z dość długiego zjazdu i miałem na liczniku niemalże 60 km/h. Przy tej prędkości rower był stabilny. Problem pojawił się, gdy chciałem jechać "bez trzymanki" przy 30 km/h. Rower wpadł wtedy w jakieś dziwne wibracje i musiałem z powrotem chwycić za kierownicę.
maxnorbi
| 17:45 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj http://www.youtube.com/watch?v=vF_NvD1QgEA&feature=player_embedded Niestety, ale obawiam się, że to przypadłość wszystkich ram kellys hydroforming design 2008-2010 Ja co prawda u siebie tego nie zaobserwowałem, ale przy najbliższej okazji to sprawdzę. Co do temperatury to u mnie dzisiaj o 7 rano było -11 ;)
kkkrajek18-remov
| 17:23 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj Bardzo fajne ścieżki na zdjęciach :)
U nas od rana pada śnieg :/
Już miałem nadzieję, ze będzie cucho, a niedługo znowu będzie chlapa :/
Mam pytanko: czy twój kellys przy wyższej prędkości (ok. 40km/h) też tak wariuje ?
W sensie trochę nie może zachować spokoju ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa salos