• Temperatura -6.0°C

2011-02-01

Wtorek, 1 lutego 2011 · dodano: 01.02.2011 | Komentarze 8

Rozpisywać się nie będę, bo nic ciekawego się nie działo. Dziś było wyraźnie chłodniej. Musiałem się dość często zatrzymywać aby rozgrzać nogi, bo ciągle marzły. Trasa zmieniła się na starą, czyli uderzyłem prosto na miasto przez park i dalej bulwarem. Reszta trasy taka sama jak zawsze.

sieq
| 10:28 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj Fajne zdjęcie. Świetna tonacja kolorów.
murarzdt
| 19:44 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Cały park jest ciekawy, a nie tylko ta świątynia... chyba dlatego mam zdjęcie profilowe z parku ;D
I dwa razy tam biegałem na Święto Niepodległości ;)
| 21:44 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj kkkrajek18 lepiej żeby nic nie padało:)
Pociskacz dzięki, dziś BP nie było:)
Piotr też krótko idę spacerkiem ale najlepszy jest trucht w miejscu..od razu lepiej:)
causeilovemybike hmm zdjęcie jak zdjęcie:) Może podoba Ci się Świątynia Sybilli:)
murarzdt dzięki:) Dlatego tak trudno jest się ubrać o tej porze roku. Dziś założyłem jeszcze sweter i było mi ciepło ale pomimo sześciu par skarpet w nogi mi było chłodno:)
murarzdt
| 19:43 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Mi tak samo dziś zimno było. Odmroziłem sobie pewną wrażliwą częśc ciała i mnie potem w domu przez kilka minut tak nawalało, że masakra.
Ode mnie też gz za regularność ;D
causeilovemybike
| 19:13 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Jest w tym zdjęciu coś, co strasznie mi się podoba, tylko, kurde belek, nie wiem co to;)

Pozdrower!
| 19:08 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Widzę robisz jak ja :] też się zatrzymuję jak mi zimno tylko, że ja zaczynam iść :P spacerkiem ;]
Potem miło ciepło robi się i jadę dalej ;] Dziś faktycznie zimno ...
Pozdr.
kkkrajek18-remov
| 17:50 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj U nas wręcz przeciwnie :) Jakoś tak ciepło było :)
Szkoda tylko, ze nie zdążyłem pojeździć, ale musiałem wyczyścić i kuleczki wymienić w przedniej piaście, bo syf był tam niezły ;p A jeszcze późno się za to zabrałem .
Plan mam na jutro, ale w nocy ma padać deszcz ze śniegiem, więc jak to zamarznie to drogi nie będą w najlepszym stanie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw