2011-01-21

Piątek, 21 stycznia 2011 · dodano: 21.01.2011 | Komentarze 8

Wstałem rano było trochę śniegu. Potem jak pojechałem samochodem na miasto zaczęło padać, a później to już nieźle sypało. A niedawno umyłem samochód i tak ładnie się błyszczał....
Na szczęście kiedy wychodziłem nic a nic nie padało. Ba, nawet słońce próbowało się przebijać przez chmury. Niestety nieskutecznie. I to chyba tyle dobrego na dzisiaj. Wiało jak nie wiem co:D Czułem tak jakby wiał wiatr z każdej strony. Mokro i ogólnie nieprzyjemnie na zewnątrz. Przy lasie azotowskim poczułem komfort i...okazało się, że przebiłem dętkę... o rzesz ty w dupę kopany!:D Wziąłem ofc zapas ale nosz kurde:D Drugi dzień i druga dętka przebita. Tym razem patrze a tu taki mały kamyczek wbił się robiąc wielką dziurę... Pierdzielę jak jeszcze raz przebije to nie jeżdżę:D No ale dobra, zmieniłem i poleciałem dalej. Cały czas patrzyłem na koło czy może znowu się nie przebiła. Koniecznie muszę pomyśleć o oponach z dobrym zabezpieczeniem.
Jechałem po Dęblińskiej i nagle wyskoczyła mi emka ( dla tych co nie wiedzą co to jest - Puławskie określenie na autobus komunikacji miejskiej:D) I wio! Skubany miał chyba nitro bo za...jechał szybko:D Po powrocie na osiedle zajechałem na BP dopompować koło. I na koniec na pocztę odebrać list polecony.
I na dodatek popsuł mi się aparat. Cały obiektyw się przesuną uniemożliwiając jego wyjście. Nie wiem dlaczego tak się stało. Wożę aparat zawsze w kieszeni... ale coś na to poradzę:)

| 19:24 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj DaDasik chyba zacznę:)
Pociskacz i chyba dostałem, bo dziś zapłaciłem za dwie dętki o dwa złote mniej:)
Piotrze bo to jest tak:D Jak się ma dętki to idzie jedna za drugą, a jak się nie ma przejeżdżasz miesiąc na jednej:D
| 17:41 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj A się śmieli ze mnie ;D A teraz proszę :D coś często przebijasz ... :D
| 12:55 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Biedaku :)
Powinieneś nosić przy sobie zestaw małego wulkanizatora :P
| 21:19 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj tomecki od pamiętnego tygodnia z lat młodzieńczych, kiedy to codziennie mi przebijało po trzy dętki teraz dokładnie sprawdzam oponę:)
marek dokładnie tak, coś muszę z tym pechem zrobić:)
kkkrajek18 być może:D ale mniej jeździć nie zamierzam ! :D
kkkrajek18-remov
| 20:07 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj za dużo jeździsz, to Ci się opony rozpadają ;p
xD
marek
| 19:30 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj Tomecki, to nie akacja tylko pseudoakcja Robinia. Ale to nie istne. Faktycznie coś pech prześladuje Cię Kamilu. Jak to się mówi rowerzyście wiatr zawsze w oko.
tomecki
| 19:22 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj cos nie masz farta . a może gdzieś siedziw oponie jakaś mała zadra i Ci robi dziury w dętkach ? kolce akacji potrafia być tak podstepne

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr