2011-01-18

Wtorek, 18 stycznia 2011 · dodano: 18.01.2011 | Komentarze 3

Odebrałem rower z serwisu ok 15. Teraz po założeniu nowej korby, wolnobiegu oraz łańcucha chodzi jak nówka. Korba jest już porządniejsza niż ta seryjnie montowana no i łańcuch ma spinkę, także jest dobrze. Fakt trzeba było się trochę wykosztować ale no cóż posiadanie dwóch rowerów to jak posiadanie dwóch samochodów...

Pogoda znów od rana dopisywała ale tylko do południa, bo potem już zachmurzyło się. Na ulicach jest w miarę sucho. Spora ilość piachu na jezdni skłoniła mnie do przemyśleń - zakładać sliki czy nie? Ponoć ma padać śnieg w najbliższym czasie. Jak na razie mam założony slik na tylne koło, choć doszła mi nowa opona. Jakoś mi się wygodnie jeździ ze slikiem na tyle.
BTW widziałem gościa na rowerze, który wyglądał jak koleś z ZZ Top:D

| 21:47 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Wiem, że jeszcze zima da w kość napędowi. Wolałbym nie zmieniać ale... już naprawdę nie dało rady jechać. W pewnym momencie pomimo kręcenia stałem w miejscu i to na każdym biegu!
Pixon
| 21:33 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Głupio postąpiłeś montując w tej chwili nowy napęd. Zima i panująca aura zje Ci go niemiłosiernie szybko. Czym prędzej wrzucaj stary, przemęcz się jeszcze z dwa miesiące i później załóż ten z powrotem ;)
| 19:27 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Nowa korba jest i masz z głowy :P a mnie pewnie czeka niedługo w giancie zmiana napędu :]
Korbie wybiło 8072 km :] Ba dwa kółka 2x więcej trza wydać:P
Pozdr.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kapot