2010-12-24 Wesołych Świąt!

Piątek, 24 grudnia 2010 · dodano: 24.12.2010 | Komentarze 3

Obudziłem się przed szóstą i wyszedłem po siódmej. Miałem zamiar wyjść przed siódmą ale musiałem jeszcze wyregulować hamulce.
Wczoraj nie jeździłem bo w związku z świętami był nawał pracy. Choinkę obsadziłem i ubrałem. Tak to wygląda:

Wczoraj mi doszedł komplet na lato:

A Mikołaj w tej oto kartce podarował mi prenumeratę magazynu "BikeBoard":) No i ofc słodycze i dwie bluzy.

Co do dzisiejszej jazdy. Trasa to 4x pętla Puławy-Młynki-Końskowola-Puławy. Kiedy wychodziłem było 5 stopni na plusie. Gdy przyjechałem było już 8. To już druga tak ciepła Wigilia. I tym razem nie mogę napisać, że nic się nie działo. Najpierw wywaliłem się na kostce. Nic mi się nie stało, bo już jestem wprawiony w kontrolowanych upadkach. Jak zwykle rower poleciał a ja pozostałem na nogach. Najpierw jechałem jak zwykle przez park. Musiałem bardzo uważać, wydeptane ścieżki były pokryte lodem. Przednie kolo wężykowało mi non-stop.

Dalej z parku pojechałem na Kołątaja i potem w stronę Tesco Dęblińską. Skręciłem na Mostostal i dojechałem do rurociągu. Zawsze w lato normalnie przejeżdżałem pod tym rurociągiem ale tym razem postanowiłem wejść po specjalnym przejściu nad rurami. Kiedy wprowadzałem rower nagle wypiął mi się licznik i spadł pomiędzy rury. Chwilkę musiałem poświęcić na wydostaniu go i pojechałem dalej a raczej prowadziłem bo nie dało się normalnie jechać. Jezdnia aż do wieży ciśnień była oblodzona i albo się zatrzymywałem albo po prostu powolutku z wystawioną nogą w razie jak by co jechałem. Wjechałem na ścieżkę wzdłuż obwodnicy. Tam droga była lepsza ale też niezbyt dobra. Jak już dojeżdżałem do ronda, patrze a tu na środku ścieżki śpi sobie sarenka. Zatrzymałem się i oczom nie wierzyłem:D Podszedłem nieco bliżej a ona dała susa do lasu.

No i dalej to już poleciałem zrobić te pętle. Droga na Młynki z początku była śliska ale na drugiej pętli było już ok. Był jeden wypadek i straż jechała. Koło ronda prze straży pożarnej jak zwykle stali panowie policjanci i jak zwykle kogoś łapali:D

Wszystkim odwiedzającym ten blog oraz całej wspólnocie BS życzę Wesołych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)