• Temperatura -8.0°C

2010-11-30

Wtorek, 30 listopada 2010 · dodano: 30.11.2010 | Komentarze 5

Rano kiedy się obudziłem było - 10 ale jak wyszedłem było już tylko -8. To mój rekord jazdy w tak niskiej temperaturze ale coś mi się wydaję, że jutro będzie nowy rekord. Już drogi były przejezdne ale dla samochodów. Jak się jechało rowerem to rzucało na lewo i prawo. Bardzo trudno było złapać równowagę. Chodniki są także niemalże wszystkie odśnieżone. Piach został wysypany na drogi ale żeby sypali solą to już nie widziałem. Tradycyjnie pojechałem na azoty wzdłuż obwodnicy, czyli standardowa trasa. Pokręciłem się trochę po azotach i pojechałem w stronę Puławy-Chemia. I to był mój błąd. Wpakowałem się w niezły pasztet:D Śniegu miałem po piasty. Na ścieżce do azotów z Wróblewskiego nie dało się jechać. To znaczy gdzie tylko mogłem to jechałem niczym pług ale musiałem się często zatrzymywać aby odpocząć. Oczywiście były ślady jakiegoś samochodu ale w ogóle nie dało rady po tym jechać. Non stop zarzucało rower i traciłem równowagę, więc wolałem jechać po nieodśnieżonej części ścieżki. Średnia słaba, bo przez jakieś 2 kilometry jechałem z prędkością rzędu 4 km/h...

No i mamy koniec miesiąca, czyli czas na podsumowanie. Listopad okazał się być udanym miesiącem. Dużo wypraw zaowocowało przebiegiem ponad 900 km. Chciałem zrobić 1 000 km ale dobre i to. Do magicznej granicy zostało ponad 800 km. Czy się uda..hmmm no nie wiem. Na pewno tak łatwo się nie poddam ale coś czuję, że chyba poświęcę sylwestra na dobijanie kilometrów:)

Kategoria Samotnia, do 20km

| 21:42 wtorek, 30 listopada 2010 | linkuj Dokładnie, wystarczy się po prostu ubrać na cebulkę i w drogę:)
tomski
| 21:35 wtorek, 30 listopada 2010 | linkuj Mój -18. :)
Przeszkodę upatruję nie w temperaturze, ale w ilości zalegającego śniegu - wolę poruszać się na biegówkach :D
| 21:25 wtorek, 30 listopada 2010 | linkuj Zima nie jest dla statystyk ! :P Zima jest 4fun ;D
Mój rekord to chyba -15 coś takiego ;P. Widzę służby działają :P i nawet czarny asfalt widać :P
Pozdrawiam :]
tomski
| 21:16 wtorek, 30 listopada 2010 | linkuj jak patrzę na ten śnieg to... cieszę się że mam już pięciocyfrowy przebieg w tym roku i nie muszę już jeździć ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree