2010-11-25 cz II

Czwartek, 25 listopada 2010 · dodano: 25.11.2010 | Komentarze 5

Jak już odebrałem samochód, który to zostawiłem w serwisie wymiany opon wyszedłem pojeździć. Jak wychodziłem padał śnieg ale to był opad typu "śmiech na sali". Co to za śnieg skoro i tak nie poleży dłużej niż kilka minut. Jak na razie jak dla mnie nie ma zimy. Bo co to za zima bez śniegu.
Ogółem źle się jechało. Nie dość, że jakoś tak nie miałem siły to w dodatku pogoda była dziadowska. Rano było słońce co zapowiadało dobry dzień. Wyraźnie chłodniejsze powietrze przyszło a może to tylko ten bezlitosny wiatr sprawił, że pomimo cieplejszej temperatury popołudniu jednak było chłodniej.

Niebawem zakończą się pracę na dole Gościńczyka, gdzie stawiana jest sygnalizacja. Bardzo mi to nie odpowiada...

Na Skowieszyńskiej już prawie zakończono układanie kostki na chodniku i ścieżce rowerowej. Jak tylko położą asfalt będzie to jedna z lepszych ulic w mieście. No i do tego ze ścieżką rowerową.

Czekam z niecierpliwością kiedy w końcu zrobią przedłużenie Gościńczyka, czyli betonowe płyty. Jesienią i na wiosnę jest tam spora ilość błota. Podobno już jest po przetargu i chyba na wiosnę ruszą pracę..

cuoresportivo
| 08:15 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj Z tego co wiem i pamiętam,to na ulicy Gościńczyk jest zakaz jazdy rowerem...:)
| 17:03 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj Na korki ... xD mógłbyś chociaż napisać prawdę, że się często zrywałeś ... pff ;P
Pogoda nie rozpieszcza ;/ Pozdr .:D
| 17:00 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj Pamiętam jak za czasów liceum chodziłem na korki z ang na Niwie. Był sobie pewien piątek, chyba nawet właśnie gdzieś tak jak teraz pod koniec listopada. Nagle zerwała się niesamowita śnieżyca i odcięło prąd chyba w całym mieście. Musieliśmy kończyć korki, bo nie było światła:D Tak dużo śniegu napadało, że aż miałem problemy z wejściem do domu:)
marek
| 13:31 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj Dokładnie, w tamtym roku pierwszy śnieg spadł 14.10.2009 - wiem, bo zrobiłem wtedy zdjęcie. Jak na razie pogoda nas rozpieszcza, choć dzisiaj jebie lodem.
tomecki
| 21:12 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj po anomaliach z lat poprzednich wszyscy sa w szoku , że jeszczce nie ma sniegu o grubościprzynajmniej kilku cm . czyzby tym razem zima nie zaskoczyła drogowców ? co do goscińczyka to pamietam te czasy jak tam była polna droga , ledwie utwardzona . no ale teraz to już centrum miasta . łza sie w oku kreci :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziej