2010-11-06

Sobota, 6 listopada 2010 · dodano: 06.11.2010 | Komentarze 4

Nocna jazda po mieście. Tym razem poczekałem aż przestanie padać i wyruszyłem po 18 na miasto. Wcześniej jednak postanowiłem założyć błotniki. Niestety ale musiałem przymocować je na paski, bo nie miałem tych blaszek na których to są błotniki mocowane. Coś mi się wydaje, że czeka mnie zakup nowych błotników, bo te nie za bardzo zdały egzamin. O ile jeszcze z przednim było okej to tylni już musiałem co chwila poprawiać. I tak byłem nieco zachlapany z tyłu ale na pewno mniej niż jakbym miał jechać bez błotników.

Stacja PKP Puławy Drewniane © kamiloslaw1987

Już w galerii zielonej nastrój świąteczny, co zresztą widać na zewnątrz.

Galeria Zielona © kamiloslaw1987

| 19:56 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Już próbowałem bez... jeździć się nie da. Śmiesznie rower z nimi wygląda.
maxnorbi
| 14:58 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Ja nie używam, ale jutro chyba kupię bo dziś cały w błocie byłem. Masakra. O takiej porze roku błotniki to naprawdę przydatna rzecz.
cuoresportivo
| 14:29 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Jakoś wcześnie w tym roku ozdobili Galerię Zieloną..
Z błotnikami jeździsz? Prawdziwi twardziele ich nie używają i żują pszczoły,zamiast jeść miód. :)
VSV83
| 20:15 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj Błotniki-rzecz niezbędna o tej porze roku,ja sam dziś dokupiłem blaszkę,gdyż jedną gdzieś przepiłem.I przyznać muszę iż Puławy Drewniane i Galeria na Lubelskiej jednak lepiej prezentują się po zmroku niż za dnia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakw