2010-11-05

Piątek, 5 listopada 2010 · dodano: 05.11.2010 | Komentarze 5

Wczoraj nie było kręcenia, bo padał deszcz niemalże od rana do wieczora. Dziś pogoda była już łaskawsza, no może z wyjątkiem silnego wiatru. Jak popatrzyłem na termometr to nie mogłem uwierzyć. Myślałem, że może się popsuł ale kiedy wyszedłem na zewnątrz moje wątpliwości zostały szybko rozwiane. Pomimo mocnego wiatru naprawdę było 17 stopni. Nie spodziewałem się takiej temperatury w listopadzie. Pomimo wiatru ciepło się ubrałem i to było błędem. Spociłem się jak nigdy.
Jak już wspomniałem wiało i dlatego też tak krótko i wolno mi się jechało. Momentami tylko jechałem razem z wiatrem i chciałbym tak jeździć częściej. Nie musiałem się wysilać aby na liczniku pojawiła się 30-stka.
Trochę po lasach pojeździłem aby zobaczyć kilka dobrych ścieżek. Napisze tylko tyle: jest gdzie jeździć.

Gdzieś w lesie © kamiloslaw1987

Merida w lesie © kamiloslaw1987

Jak przejeżdżałem pod wiaduktem and kurówką musiałem się przeprawić przez wodę. Prawie by mi się udało ale niestety umoczyłem prawego buta. Dobrze, że dziś było ciepło i wietrznie to mi się szybko wysuszył.

Nad kurówką © kamiloslaw1987

Pod rurociągiem © kamiloslaw1987

Listopadowa temperatura © kamiloslaw1987

Przedwczoraj kiedy wyruszałem na meridzie licznik mi się całkowicie wyzerował. Nie wiem jakim cudem to się stało. Cały dystans poszedł w las.
Wczoraj natomiast miną rok od kiedy to w końcu kupiłem kellysa. I jakoś tak wyszło, że mi przyszły ostatnie części, czyli linki wraz z pancerzami oraz pedały. Natychmiast się ubrałem i pojechałem oddać cały rower do złożenia. O ile potrafię większość rzeczy zrobić sam to takich czynności jak np skrócić przewody hamulcowe czy napompować i ustawić amortyzator już nie zrobię. Powiedziałem aby się nie spieszyli bo i tak nie będę na nim jeździć. Za tydzień na pewno nie będzie gotów ale już w przyszły poniedziałek/wtorek już tak. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy.

Kategoria Samotnia, 20 - 40km

cuoresportivo
| 14:27 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Fajne macie tereny w tych Puławach,muszę kiedyś odwiedzić tamte ścieżki... :)
| 17:08 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj mabike- o tak fajne tyle, że nie na oponach od trekkinga:)
Piotrze - No pogoda mnie zaskoczyła, miało lać non-stop od rana. Wiatr jest taki mocny, że i u mnie na zewnątrz znowu porobił bałagan. A tak niedawno zgrabiłem wszystkie liście:D
Rafał- Poszczęściło mi się z tą pogodą. A te tereny leśne są rzeczywiście fajne. Kilka ładnych kilometrów w terenie można zrobić.
VSV83
| 14:59 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj No to aura łaskawsza u Ciebie niż u mnie,ja pół dnia jeździłem w deszczu z musu.
P.S.
A w tym lesie <co byłeś> to jest teraz całkiem ładnie.Aż miło się w takim miejscu trochę powłóczyć.
| 11:46 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj Widzę Tobie udało się wyskoczyć na rower :] Mi pozostaje tylko czekać, aż przestanie padać ;/, a co najlepsze wiatr szaleje i znów mi bałagan na balkonie zrobił :D
Pozdr.
mabike
| 10:36 piątek, 5 listopada 2010 | linkuj jak widze po zdjeciach fajne tereny na treningi :)
pozdrawia, serdcznie

P>S fajna temperatura hihi bo u mnie zimno :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepo