Pierwsza Puławska Masa Krytyczna.

Piątek, 24 września 2010 · dodano: 24.09.2010 | Komentarze 4

Przed masą 3x standardowa pętla azotowska. Wiatr był i nieco spowalniał kiedy to jechałem ul Dęblińską.
Przy fontannie byłem jakieś 15 min przed 18. Powoli wszyscy się zjeżdżali. I w końcu przybyło aż 7 osób... czyli razem ze mną było 8 osób na pierwszej masie krytycznej. Jak się okazało mało kto wiedział, że w ogóle jest takie wydarzenie. Jednak taka impreza musi być znacznie lepiej zareklamowana. Mam nadzieję, że na następnej masie będzie więcej osób. Co do trasy przejazdu masy to jechaliśmy ulicami : Lubelska, Centralna, Piłsudskiego, Lubelska, Słowackiego, Partyzantów, Wojska Polskiego i skończyliśmy przy fontannie. No cóż więcej nie mam nic do dodania na temat masy. Po zakończeniu pojechałem jeszcze Na Partyzantów, Słowackiego, przez os Niwa prosto do domu.

murarzdt
| 20:49 sobota, 25 września 2010 | linkuj To w Kozienicach (ok.20k mieszkańców) na pierwszej masie było 45 - 50 osób.
No ale chłopaki się postarali i plakaty porozwieszali, na facebook'u sporo ludzi zaprosili itd.
Następnym razem będzie lepiej... :)
cuoresportivo
| 05:48 sobota, 25 września 2010 | linkuj To i tak rekord! Przecież,gdy ja jeszcze byłem w Puławach i organizowaliśmy Masę,bez żadnych plakatów i ulotek,to w najlepszym miesiącu pojawiło się 5 masowiczów...
Powoli i rozkręci się ta impreza - najważniejsze jest jej nagłośnienie.
| 19:51 piątek, 24 września 2010 | linkuj Z tym wiatrem ten sam problem i u mnie ...
Gratuluje masy. U nas niestety jak na razie nie wypaliła...
Pozdrawiam.
tomecki
| 18:44 piątek, 24 września 2010 | linkuj poczatki zawsze są trudne. zróbcie szablon i na scieżkach rowerowych namalujcie co i kiedy . w krakówku widziałęm , że tak robi,ą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienap