2010-09-22

Środa, 22 września 2010 · dodano: 22.09.2010 | Komentarze 3

No dobra zaczynam od tego, iż przyszedł dnia dzisiejszego zamówiony na allegro łańcuch KMC.

KMC X9.73 © kamiloslaw1987

Z poprzednim łańcuchem tej firmy na początku miałem mieszane uczucia, gdyż bardzo głośno chodził. Okazało się, że na szczęście źle smarowałem go i ów łańcuch był bardzo dobry. Mam nadzieję, że ten okaże się równie dobry a nawet lepszy.

Dzień ładny, lecz nieco chłodny ale i tak nie przeszkodziło mi to w jeżdżeniu na letnio. Jesień zbliża się i to widać nie tylko po kalendarzu. Wszak dziś jest ostatni dzień lata. Coś czuję, że muszę króciutko podsumować ten okres. Śmiało mogę napisać, że tegoroczne lato było o niebo lepsze niż poprzednie. Oczywiście rok temu w lecie również trochę jeździłem na rowerze. Była to jazda na swoim Trexstarze ale przede wszystkim na pożyczonym super rowerze brata ale uciekam od meritum tematu. Lato minęło mi szybko ale na pewno zapamiętam ten okres jako udany. Rekordy się sypały jeden za drugim. No i z czego jestem dumny to zyciówka 230 km. Mam nadzieję, że następne lato będzie jeszcze lepsze.

Dziś jak jechałem sobie koło urzędu miasta zobaczyłem jakieś zgromadzenie. W pierwszej kolejności pomyślałem, że może to jakaś masa krytyczna... no ale hola hola. Masa przecież jest w piątek i na szczęście okazało się, że to był jakiś rajd w związku z dniem bez samochodu.