2010-09-19

Niedziela, 19 września 2010 · dodano: 19.09.2010 | Komentarze 0

Rano wyszedłem, gdyż po 10 jechałem do dziadka na obiad. Wstałem i tak nie chciało mi się wychodzić, że coś niesamowitego. Już jak poszedłem do kuchni sprawdzić na termometrze jaką mamy temperaturę to wiedziałem, że ciepło to na pewno nie będzie. No ale co zrobić trzeba iść bo potem to nie będzie kiedy.
Postanowiłem, że pojadę do Kazimierza a potem to zobaczę. Wyjechałem na Kazimierską i jechało mi się dobrze pomimo chłodnego powietrza. Niestety ale po chwili musiałem zatrzymać się, bo były jakieś prace przy drodze i akurat zaświeciło się czerwone światło. Jak już byłem w kaziku pomyślałem, że pojadę przez Skowieszynek. Miałem zamiar zjechać z górki i wyjechać w Bochotnicy ale tak sobie pomyślałem, że pojadę w stronę Opola Lubelskiego i skręcę na czerniawy dojeżdżając do kazika. Czyli można powiedzieć, że zrobiłem małą pętelkę. Wróciłem do domu, zostawiłem plecak i zrobiłem standardową rundkę na azoty i przez miasto.

Wredny podjazd © kamiloslaw1987

Przyjemny zjazd © kamiloslaw1987

Jechało mi się bardzo źle. Znowu jakoś tętno nie chciało mi wskakiwać na wyższe wartości. I tak ogólnie jakaś nie moc mnie wzięła. Na pewno temperatura robi swoje. Nadal jest mi ciężko znowu przyzwyczaić się do niższych temperatur. Jednak mój organizm jest najwydajniejszy przy wysokich temperaturach.
W najbliższym tygodniu mam nadzieję, że sprawdzą się prognozy. Podobno ma być ciepło, także jak dla mnie bomba. Chciałbym jeszcze trochę pojeździć ubrany na letnio i poczuć ostatni powiew lata...