2010-08-28

Sobota, 28 sierpnia 2010 · dodano: 28.08.2010 | Komentarze 2

Wczoraj nie pojeździłem, gdyż padało niemalże przez cały dzień. Zrobiła się przerwa w opadach ale nie wyszedłem, gdyż czyściłem obydwa rowery. Podczas czyszczenia znalazłem w garażu środek do polerowania i wypróbowałem go. Całkiem fajnie się prezentował lakier. Muszę częściej woskować ramę.
Podczas czyszczenia łańcucha sram odkryłem, że jest na jednym ogniwie małe pęknięcie. Mam nadzieję, że nic złego przez to się nie stanie choć powinienem już jeździć tylko na HG-73.

Dwa jakże różne rowery. © kamiloslaw1987

Dziś jechało się okropnie ciężko. Nie dość, że ogólna aura nie sprzyja rowerowaniu tzn deszcz, pochmurno to jeszcze wiał bardzo silny wiatr. Jakoś tak dziś poczułem jesień tylko, że tym razem tak dobitnie. Jakoś to lato zleciało szybciej niż zwykle. Końcówka sierpnia nie jest zabytnio przyjemna.
Jeszcze na koniec dodam, że wyczerpał mi się smar i kupiłem motorez( ten co teraz używam ) i jeszcze jeden z firmy finish line.