2010-07-20 chillout

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 1

Po mieście i na koniec po osiedlu. Już dawno niejeździłem wieczorową porą i dlatego dzisiejszego dnia wybrałem się na taką przejażdżkę. Miało dnia dzisiejszego padać od rana lecz nic z nieba niespadło. Jak dla mnie bąba. Pierwszym miiejscem, które chcialem zobaczyć był bar azjatycki. Został otwarty już jakiś czas temu, lecz jakoś niemogę się zebrać i pójść zobaczyć o co kamann w tymże barze. Podobno maja bardzo dobre jedzenie za male pieniądze.

Bar z azjatyckim żarciem © kamiloslaw1987

Pojechałem wzdłuz obwodnicy Puław na Azoty, dalej na PKP Puławy Chemia i przez Majdan aby się dostać na ul Dęblińską. Zatrzymałem się przy Tesco aby zobaczyć co juz zdążyli zburzyć. Po starej puławiance już naprawdę niewiele pozostało.

Rozbiórka przy starej "Puławiance" © kamiloslaw1987

Tesco Puławy © kamiloslaw1987

Duży znak Tesco © kamiloslaw1987

No ciekawe kiedy stanie tam ten Mc'Donnadl. No i oczywiście Leroy merlin, a także co ostatnio przeczytałem to podobniez ma być tam również jakaś galeria handlowa.

Na koniec pokręciłem się trochę po osiedlu. Mogłem dłużej pojeździć ale najnowsze odcinki Top Gear czekały na mnie w domku.