2010-07-12

Poniedziałek, 12 lipca 2010 · dodano: 12.07.2010 | Komentarze 7

Trasa standardowa.
Pogoda upalna, prawie bezchmurna aczkolwiek podobno zapowiadają na dzisiejsze popołudnie deszcze. Wiatr zmienny jak zwykle, miejscami nawet bezwietrznie.
Jakos tak się strasznie męczyłem dzisiaj. Raz przez ten upał, dwa przez wiatr a po trzecie chyba trochę juz mam zmęczone mięśnie. Ale jakoś tak niechce mi się robić dnia przerwy. Czyżbym zachorował na cyklozę? Ostatnio rozmyślałem czym jest dla mnie rower. Początkowo była to maszyna do poprawy kondycji oraz jako spalarnia kalorii. Teraz też tak jest ale chyba już przede wszytskim rower stał się jakims sposobem na życie.
Dzisiejszego dnia doznalem oświecenia. Ostatnio zauważylem jakieś zacieki na ramie i okazało się, że są one od bidonu. Niezbyt mocno zakręcam zakrętkę i wydostaje się trochę płynu. Kolejnym oświeceniem było to, iż jak mam nieco mniej powietrza w oponie to jakoś tak szybciej jadę. Okazalo się, że jeśli jest mniejsze ciśnienie to mam lepszą trakcję i szybciej niż zwykle przyspieszam.
Upadły mi oklulary podczas jazdy ale na szczęście nic im się niestało.
Już pod koniec załapałem się do tunelu aerodynamicznego, czyli jechalem za emką. Niestety jechałem ulicą Slowackiego, więc miała dwa przystanki.

Miejsca na kokpicie jest juz mało... © kamiloslaw1987

Żółta plama to kupa zrobiona przez muchę.. © kamiloslaw1987

| 20:13 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj hehe, to u nas się mówi "mynkol" od MKS
| 20:08 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj No tak masz racje marek:) Ciekawe bo chyba tylko w Puławach tak się mówi na autobus komunikacji miejskiej.
marek
| 18:55 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj Jeszcze wyjaśnij co to jest emka, bo zapewniam Cię, że nie wszyscy wiedzą ;-)
| 12:53 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj cholera link, nie działa..... :/
Wpełzaj normalnie.... :P
| 12:51 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj Wiesz podejrzewałem, że to może być matryca i czas naświetlania. U nie się tak dzieje podobnie gdy robię komórką samsunga. Robiłem zdjęcie z auta i słupa tak pogięło, że aż mi się śmieć chciało ;)
Wiesz, moim lekarstwem na cyklozę, po części jest BS, choć pogłębia ono moje objawy ..... :/
Brak rowerowania daje w dupę :( ..... zapraszam na bloga
| 11:27 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj Kierownica wygląda na krzywą bo aparat robi takie dziwne zdjęcia podczas ruchu:) Jakoś niestaram się znaleźć lekarstwa na cyklozę:)
| 11:25 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj kokpit się ładnie prezentuje, ale chyba masz coś krzywą kierownicę.....hmmm
Oj ta cykloza.... Mnie ta choroba dopiero uświadomiła, jak mnie uziemiło :/, objawy są potworne i nie do wytrzymania..... ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zybko