2010-06-30

Środa, 30 czerwca 2010 · dodano: 30.06.2010 | Komentarze 2

Z kolegą po Azotach i lasach Gołębskich. Bardzo fajnie się jechało, gdyż aura sprzyjała kręceniu krobą. Jest bardzo ciepło i niektórym to przeszkadza, ale nie mnie. Tak wogóle to niemiałem dzisiaj wychodzić a to dlatego, że chciałem zrobić mięśniom dzień przerwy ale....co tam sobie pomyślałem. W lasach jest już sucho także dla mnie bomba. Muszę przestudiować wszystkie szlaki w okolicy, bo powinienem więcej jeździć w terenie.

Na przejeździe kolejowym na drodze do Mostostalu Puławy jechał baardzo długi towarowy z węglem. Jakoś dużo pociągów jedzie na zakłady azotowe. Nawet kiedy swojego czasu studiowałem w Radomiu, przechodząc przez wiadukt widziałem jak praktycznie każdy pociąg towarowy jechał do Puław.

Towarowy jedzie na Azoty © kamiloslaw1987

Stacja PKP Puławy Azoty © kamiloslaw1987

Pojechałem jeszcze do meridy kupić smar do łańcucha firmy Motorex na każde warunki. Bardzo dobrze się spisuje a do tego napęd pracuje bardzo cicho.

Smar do łańcucha Motorex © kamiloslaw1987

Od dzis postanowiłem wprowadzić do diety nowy produkt, znaleziony na pólkach Tesco. Sa to płatki jęczmienne oraz owsiane. Jedne i drugie smakują wspaniale ale mi najbardziej do gustu przypadły jęczmienne. Jeszcze niepróbowalem jeść z owocami ale napewno będą przepyszne.