Nowe części

Poniedziałek, 7 czerwca 2010 · dodano: 07.06.2010 | Komentarze 0

No i przyszły nowe części, czyli obręcze SUN RINGLE EQUALIZER 21 pod tarcze 32 otw czarne oraz piasty Shimano SLX.

Nowe obręcze oraz piasty © kamiloslaw1987

Tylna piasta Shimano SLX © kamiloslaw1987

Przednia piasta Shimano SLX © kamiloslaw1987

Zaciski do piast Shimano © kamiloslaw1987

Obręcz Sun Ringle Equalizer 21 © kamiloslaw1987

Druga obrecz Sun Ringle Equalizer 21 © kamiloslaw1987

Myśle że zastanowie się nad zmianą zacisków, bo te są trochę przyciężkie. Mam nadzieję że koła po złożeniu będą ważyć ok 1750 gr. Szprychy DT Revolution oraz nyple DT kupie juz w sklepie rowerowym, kiedy to będą mi składać koła.
Jak narazie to będzie na tyle nowych części w tym miesiącu. Następny planowany zakup będzie obejmował hamulce Hygia Usagi, po nich przyjdzie kolej na tarcze xt na cl. Jesli uda mi sie sprzedać hamulce hayes Stroker ryde i koła Kbix WMX to kupie kierownice, mostek oraz rogi Boplight oraz białe pancerze przerzutek. I na koniec o ile będa pieniądze to kupię biała rebe z manetką. mam nadzieję że uda mi sie odchudzić rower do poziomu 11,5 KG....