2010-05-31

Poniedziałek, 31 maja 2010 · dodano: 31.05.2010 | Komentarze 0

Trasa: Puławy - Azoty - Mostostal - Puławy - Łęka - Bronowice - Jaroszyn - Góra Puławska - Puławy.

Myślałem że nie wyjde kiedy to zobaczyłem po przebudzeniu obraz za oknem. Padało non stop aż nagle tuż po godz 12 wyszło niespodziewanie słońce. Postanowiłem pojechać choć było jeszcze dość mokro na drogach. Ogólnie nie lubie jeździć kiedy jest choć trochę mokro. A to dlatego że jak zwykle kiedy chce przejechac pewien odcinek drogi bez przemoczenia to i tak albo sam sie umocze albo ktos mnie pochlapie. No ale to teraz nieważne, bo udało mi się w maju zrobic 900km. Oczywiście chciałbym aby to był 1 tys ale i tak jest nieźle.
Podsumowując maj był miesiącem znacznie gorszym niż kwiecień. Padało niemal każdego dnia i nie można było zaplanowac dłuższej wycieczki. Kilka razy złapał mnie deszcz, no może niejestem z cukru ale nie lubie byc mokry. Mamm nadzieję że Czerwiec będzie lepszy i że przekrocze do końca czerwca 3 tys.

Wczoraj zamówiłem obręcze i piasty, także prawdopodobnie o ile wszytsko dobrze pójdzie juz w piątek przyjdą mi dwie paczki:)