Sytuacja w Puławach oraz pierwsze 2000 km

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 0

Trasa : Puławy - Azoty - Mostostal - PKP Puławy Azoty - Puławy - Góra Puławska - Jaroszyn - Bronowice - Łęka - Puławy - Azoty - PKP Puławy Chemia - Puławy.

Zaczne od najważniejszego, czyli od sytuacji na Wiśle. Woda opada i to widać, wszak o jakieś 30 cm ale najważniejsze że powoli zaczyna opadać. Jednak nadal stan alarmowy jest przekroczony o jakieś 170 cm, także wały nasiąkają wodą i nadal jest niebezpiecznie. W Jaroszynie wał trochę zaczą podmiękać i już dziś jak jechałem przez Łękę to widziałem o wiele więcej wody na polach. W Parchatce sytuacja niby opanowana. Pisze że niby bo woda sie nieprzelewa ani nie ma żadnych pól zalanych, jednakże wciąż jest nieciekawie.
Dziś przekroczyłem 2 tys km no i muszęco nieco napisac o rowerze. Jeździ się nadal fantastycznie. Podczas dzisiejszej przejażdżki łańcuch mi dziwnie chodził. Jak pedałowałem w odwrotną strone to tak jakby był zazębiony z przerzutka, ale domyślam sie że trzeba będzie niedługo wymienić. Korba mi ciś trzeszczy, a raczej środek supportu. Manetka blokady amorka czasem nie działa np jak go umyje. Hamulec przedni troche trze o tarcze ale już tylko troszkę. I to by było na tyle z problemów jakie teraz mam. Mam nadzieję że następne 2 tys km przejade bezproblemowo.