2010-03-26

Piątek, 26 marca 2010 · dodano: 26.03.2010 | Komentarze 0

Dziś była podobna trasa z tym, że pojechałem koło szpitala żeby zobaczyc jak idą postepy na stadionie. Znowu było wietrznie przez co ciężko się jechało. Wiatr ani na chwile niesłabł.
Jutro ma się pogoda pogorszyć więc mam nadzieję że jutro ok 5.30 uda mi sie wyjść pojeździć o ile niebędzie jeszcze padać. Potem niewiadomo kiedy będzie można znowu pojeździć.
W poniedziałek muszę oddać rower od serwisu , aby mi naciagneli linki przerzutek, bo już zaczynają skakać biegi. No i hamulce się dotarły, ale ciągle strasznie trą o tarcze i na dodatek żadna korekta zaciskiem od piasty nie pomaga.
Przez cała trasę zastanawiałem się znowu nad 2-gim rowerem. Dokładnie pomyślałem sobie o rowerze zeszłego sezonu 09 - Merida Matts TFS 100-V , a dokładniej na białej ramie. Chciałem sobie kupić taką ale wybór jednak padł na Kellysa. Jeśli udałoby mi się znaleźć taki używany do 1000zl, no może 1100 to kupiłbym bez wachania. No ale pozostaje mi jak narazie czekać na przypływ gotówki i patrzec na oferty w Allegro, czy też w lokalnych Anonse.