• Sprzęt Kellys Stage 50 29er

Wypad w okolice Kazimierza

Niedziela, 27 sierpnia 2017 · dodano: 03.09.2017 | Komentarze 0

Witajcie

Niedziela pięknym słońcem nas powitała na mojej Puławskiej ziemi więc żal by nie wykorzystać okazji do jazdy.
Postanowiłem pojechać do Kazimierza, Wylągów, Skowieszynka, Bochotnicą i do domu.
Oczywiście wiadomo jak to bywa w Kazimierzu tłumy ludzi tym bardziej, że jest weekend i niedziela. Sytuacja zmieniła się kiedy to zbliżała się górka prowadząca do Wylągów.

Dla osób niewtajemniczonych... nic nie wskazuje na to że będzie ciężko. Zaczyna się spokojnie podjazd jak każdy inny, lecz po jakimś czasie okazuje się że jego długość jest dość spora. Dalej jest jeszcze gorzej, gdyż jest większy procent pochylenia podjazdu i jest tego jeszcze trochę a n koniec jet jeszcze więcej... Kiedy byłem w formie oczywiście byłem zmęczony nim ale robiłem to o wiele szybciej i na raz. Dziś musiałem niestety zrobić przerwę.... mimo tego dalej podjechałem i była nagroda w postaci zjazdu stąd taka prędkość maksymalna. Oczywiście mogłoby być spokojnie szybciej natomiast auta jadące przede mną hamowały do 50ątki więc...

Na koniec dodam, że po takim rowerze reszta dnia jest cudowna :)